مراکز ماساژ در تهران

مراکز ماساژ در تهران ؛ بهترین آن‌ها + شماره تلفن و آدرس

مراکز ماساژ در تهران با حضور متخصصان و افراد آموزش دیده کار ماساژ را برای تسکین دردهای قسمت‌های مختلف بدن مراجعین خدمات ارائه می‌دهند. در طب سنتی تاکید بسیاری بر جنبه درمانی ماساژ شده است. به این صورت که از طریق ماساژ با روغن‌های گیاهی و مفید مواد زائد و مضر که در قسمت خاصی از بدن جمع شده و درد و بیماری ایجاد کرده است، به قسمت‌های دیگر پخش شده و در نهایت دفع می‌شود. ماساژ ممکن است از نوازش سبک تا فشار عمقی متغیر باشد.

مرکز ماساژ درمانی در تهران

مراکز ماساژ درمانی در تهران

مراکز ماساژ درمانی متعددی در تهران آماده ارائه خدمات رسانی به مراجعان می باشد اما باید در نظر داشته باشید ارائه کلیه خدمات ماساژ درمانی بایستی توسط افراد متخصص انجام شود. کلینیک طب سنتی دکتر سریتا با بهره گیری از پرسنل حرفه ای و ماسور های خانم و آقا آماده ارائه خدمات رسانی به شما کاربران گرامی می باشد. 

ماساژ سیاتیک در تهران

یکی از آزار دهنده ترین درد های بدنی که امروزه بسیاری از افراد را درگیر کرده است، سیاتیک است. زندگی شهری و استفاده از وسایل الکترونیکی در دراز مدت شیوع این عارضه را بسیار افزایش داده است. بنابراین با انجام فعالیت های ورزشی و دریافت خدمات ماساژ درمانی می توانید درد ناشی از سیاتیک را بهبود دهید. ماساژ سیاتیک به عنوان یکی از بهترین فعالیت ها در زمینه درمان و کنترل درد سیاتیک در نظرگرفته می شود. لازم به ذکر است که ماساژ سیاتیک در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا توسط متخصص خانم و آقا در حال انجام است. 

ماساژ درمانی چگونه انجام می شود؟

ماساژ یک اصطلاح عمومی برای فشار دادن، مالش و دستکاری پوست:

  • ماهیچه‌ها
  • تاندون‌ها
  • و رباط‌های 

شما است. ماسورها با آگاهی از بافت بدن و نوع دردی که مراجعه کننده برایشان شرح می دهد، با ایجاد حرکات فشاری متناسب ماهیچه ها و  تاندون ها را حرکت می دهند. 

قیمت ماساژ درمانی در تهران

امروزه ماساژ درمانی تهران در مراکز زیر انجام می‌شود.:

  • مطب‌ها
  • کلینیک‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • فرودگاه‌ها
  • کلینیک‌های تخصصی طب سنتی
  • اسپاها و مراکز بهداشتی

مزایای ماساژ درمانی در مراکز ماساژ در تهران

ماساژ درمانی در تهران و دیگر شهرستان ها چه به صورت سنتی و غربی اگر توسط متخصصین مجرب و آموزش دیده شود، مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارد که در ادامه بیشتر بررسی و معرفی خواهد شد. یکی دیگر از ماساژ های پرطرفدار در ایران ماساژ طب سنتی است. در این نوع از ماساژ، از روغن‌ها و لوسیون های ترکیبی مختلفی برای نفوذ به پوست و درمان استفاده می کنند.  بنابراین در کلینیک سریتا می توانید هم از مدرن ترین ماساژ های دنیا و هم از ماساژ طب سنتی بهره‌مند شوید. 

بهترین مرکز ماساژ طب سنتی در تهران

اگر به دنبال مرکز ماساژ طب سنتی و بهترین متخصصین ماساژ طب سنتی هستید به شما پیشنهاد می کنیم به کلینیک طب سنتی دکتر سریتا مراجعه نمائید. ماساژ طب سنتی شامل دلک، غمز و … می باشد. پس از دریافت خدمات ماساژ طب سنتی احساس بسیار خوبی به شما می دهد.

1-اثرات مضر برای سلامتی زیاد نشستن را خنثی می‌کند.

طولانی مدت نشستن اثرات مضر و ناراحت کننده زیادی برای سلامتی افراد دارد. اثرات مضر نه تنها باعث درد و ناراحتی در قسمت گردن و کمر افراد است بلکه از نظر روحی و روانی هم می‌تواند تضعیف کننده باشد. ماساژ می‌تواند عدم تعادل ناشی از نشستن را خنثی کند. این بدان معناست که می‌توانید تا زمانی که ماساژ به صورت منظم می‌گیرید، کار پشت میز خود را حفظ کنید.

2-درد عضله را کاهش می‌دهد.

عضله درد دارید؟ ماساژ درمانی می‌تواند:

  • به تسکین دردها و برطرف کردن آنها کمک کند.
  • ماساژ باعث افزایش و بهبود گردش خون می‌شود.
  • درست مانند مالیدن آرنج در هنگام فشار دادن آن روی میز به تسکین درد کمک می‌کند.
  • مطالعات انجام شده نشان داده است که ماساژ درمانی برای کاهش و برطرف کردن کمر درد مفید است.

3- اضطراب و افسردگی را درمان می‌کند.

براساس یک مطالعه در سال 2005 در ژورنال بین المللی علوم اعصاب، زنان مبتلا به سرطان سینه که ماساژ درمانی سه بار در هفته دریافت کرده‌اند، دچار افسردگی و عصبانیت کمتری می‌شوند. مطالعه‌ای که در مجله آکادمی روانپزشکی کودکان و نوجوانان آمریکا منتشر شد، نشان داد بیمارانی که افسردگی و اضطراب داشتند؛ بسیار آرام تر و خوشحال‌تر بودند و بعد از ماساژ درمانی سطح استرس آن کاهش داده شد.

4-کیفیت خواب را بهبود می‌بخشد.

ماساژ درمانی نه تنها کیفیت خواب را بهبود می‌بخشد بلکه:

  • به افرادی که نمی‌توانند خواب راحت و کافی‌ای داشته باشند، کمک می‌کند.
  • ماساژ باعث آرامش بخشیدن و بهتر خوابیدن افرادی می‌شود كه تحت شیمی درمانی یا پرتونگاری قرار دارند.
  • همچنین، طبق تحقیقات دانشگاه وارویک، ماساژ به نوزادان کمک می‌کند تا بیشتر بخوابند، کمتر گریه کنند و استرس کمتری داشته باشند.

5-سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

مطالعه ای که در سال 2010 در مجله پزشکی جایگزین و مکمل منتشر شد، نشان داد که ماساژ باعث افزایش تعداد گلبول‌های سفید خون بیماران می‌شود که نقش زیادی در دفاع از بدن در برابر بیماری‌ها دارد. همچنین عملکرد سیستم ایمنی بدن را برای افراد مبتلا به HIV بهبود می‌بخشد.

6-سردردها را تسکین می‌دهد.

قیمت ماساژ درمانی در تهران 001

ماساژ باعث کاهش فرکانس و شدت سردردهای تنشی می‌شود. تحقیقات دانشگاه گرانادا در اسپانیا نشان داد که یک جلسه ماساژ درمانی بلافاصله بر احساس درد در بیماران مبتلا به سردردهای تنشی مزمن تاثیر می گذارد.

ویژگی‌های یک مرکز ماساژ درمانی خوب

در میان مراکز ماساژ در تهران مرکزی که بتواند دارای خصوصیات و ویژگی‌های استاندارد و تایید شده در این زمینه باشد، می‌تواند مراجعان بیشتری جذب کند. در ادامه مقاله مهمترین ویژگی‌های یک مرکز ماساژ درمانی خوب و مناسب بررسی می‌شود.

  • باید بتواند در زمینه‌ی مدیریت زمان به خوبی عمل کند و برای قرار مقالات‌های مراجعین دارای برنامه ریزی سازماندهی شده باشد.
  • برای افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده باید دارای تیم پشتیبانی حرفه‌ای باشد تا بتواند تماس‌های تلفنی و آنلاین را در اسرع زمان پاسخ دهد و هرگونه دغدغه و نگرانی مشتریان را برطرف کند.
  • درمانگران بهترین مراکز ماساژ در تهران باید با همدلی، نیازها و خواسته‌های خاص هر مشتری را درک کنند. آنها باید از قضاوت دیگران خودداری ‌کنند و سعی ‌كنند مسائل را از نگاه مشتری خود ببینند.
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی برای پیشرفت و توسعه درمانگران، تفاوت و وجه تمایز یک مرکز ماساژ درمانی خوب نسبت به مراکز ماساژ درمانی متوسط و معمولی است. برگزاری کارگاه‌های آموزشی، آموزش مداوم و دوره‌های توسعه حرفه‌ای به تیزبینی مهارت‌های درمانگران کمک می‌کند و جدیدترین تکنیک‌ها و استراتژی‌ها را ارائه می‌دهد.
  • یک مرکز ماساژ درمانی خوب در تهران باید بتواند تمامی مجوزها و استانداردهای بین المللی و داخلی را کسب کند و از درمانگرانی بهره بگیرد که دارای مدارک و دیپلم‌های آموزشی در زمینه ارائه خدمات ماساژ درمانی از بهترین مراکز آموزشی داخلی و بین المللی باشد.
  • بهترین مراکز ماساژ درمانی در تهران توانسته‌اند تا با تامین بودجه مناسب زبده‌ترین و حرفه‌ای ترین درمانگران را جذب کنند و برای آنها بهترین امکانات با جدیدترین و به‌روزترین امکانات و تجهیزات را فراهم کنند تا بتوانند محیطی امن و راحت برای مشتریان فراهم کنند و خدمات ماساژ درمانی مناسب ارائه دهند.

بهترین مراکز ماساژ در تهران

Traditional medicine (2)

در کلینیک‌ طب سنتی، ماساژ درمانی با تکنیک‌های طب ایرانی و چینی انجام می‌شود. تکنیک‌هایی که دارای سابقه و قدمت چندین هزارساله است و مورد استقبال و توجه عموم مردم قرار گرفته است. در ادامه یکی از بهترین متخصصان ماساژ درمانی در مراکز ماساژ در تهران معرفی خواهد شد.

کلینیک دکتر سریتا در

  • مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران 
  • مرکز ماساژ درمانی در شرق تهران 
  • مرکز ماساژ درمانی در جنوب تهران 
  • مرکز ماساژ درمانی در مرکز تهران 
  • مرکز ماساژ درمانی در شمال تهران 
  • مرکز ماساژ درمانی در شریعتی 

آماده ارائه خدمات ماساژ درمانی می باشد. 

قیمت ماساژ درمانی

یکی از اصلی ترین سوالات کاربران در مورد ماساژ درمانی هزینه یا نرخ ماساژ است. در پاسخ به این سوال باید گفت که نرخ ماساژ درمانی ساعتی محاسبه و پس از پایان جلسه از مراجعه کننده دریافت می شود. 

ماساژ درمانی در تهران در منزل

اگر به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به مطب دکتر سریتا را ندارید با شماره 88174700-021 تماس حاصل نمائید. تیم تخصی دکتر سریتا در کمترین زمان به محل شما اعزام می شوند. 

کلینیک تخصصی طب سنتی دکتر سریتا یکی از بهترین مراکز ماساژ در تهران

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا به عنوان یکی از بهترین مراکز ماساژ در تهران شناخته می‌شود. در این کلینیک بهترین و حرفه‌ای ترین متخصصان روش‌های درمانی طب سنتی را اجرا می‌کنند.
تهران- خیابان ولی عصر (عج)، نرسیده به توانیر، کوچه ترابنده، پلاک 6
تلفن: 7-88207836- 021

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا

می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌های  7-88207836-021 و یا 88174700-021 تماس بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تماس با ما

شما کاربران گرامی می توانید از دیگر خدمات درمانی طب سنتی مانند فصد خون ، زالو درمانی ، حجامت ، بادکش  و … بهره‌مند شوید. کلینیک دکتر سریتا نیز به عنوان مرکز طب سنتی آماده ارائه خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. 

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست