ویزیت طب سنتی + هزینه تعرفه‌ها و خدمات

امروزه مزایای طب سنتی بر کسی پوشیده نیست. مزایای بسیار زیاد این طب از جمله عدم استفاده از داروهای شیمیایی و موارد دیگری که در مقاله “8 دلیل محبوبیت طب سنتی” شرح داده شد، باعث رشد جایگاه و محبوبیت این طب در بین مردم شده است. در این مقاله سعی را بر پاسخ به تمامی سوالات شما در رابطه با ویزیت طب سنتی گذاشته‌ایم.

 

تعرفه خدمات و  ویزیت طب سنتی چقدر است؟

به احتمال زیاد به عنوان متقاضی طب سنتی، دوست دارید از تعرفه خدمات و هزینه‌های این روش درمانی مطلع باشید. کلینیک طب سنتی دکتر سریتا به عنوان کلینیکی پرطرفدار در زمینه طب سنتی، جدول تعرفه خدمات این مرکز را تهیه و ارائه کرده تا شما قبل از اقدام به گرفتن نوبت ویزیت طب سنتی با تعرفه‌های این روش درمانی آشنا شوید.

خدمات تعرفه خدمات (ریال)
 توضیحات
ویزیت آنلاین یا حضوری توسط پزشک 104.000.0 مدت زمان اختصاص داده شده به هر بیمار حدودا 20 دقیقه می‌باشد.
 خدمات بادکش هر ناحیه 600.000
خدمات زالو درمانی هر زالو 600.000 400.000 تومان بابت پانسمان بعد از زالو درمانی دریافت می شود.
 شمع گوش 800.000
خدمات فصد خون سنتی 205.000.0 در فصد خون با آنژیوکت 55 هزار تومن به مبلغ افزوده می‌شود.
حجامت عام در کلینیک 120.000.0 هزینه حجامت عام در منزل بر اساس مسیر معین می‌شود.
حجامت خاص در کلینیک 145.000.0 هزینه حجامت خاص در منزل بر اساس مسیر معین می‌شود.
جا اندازی ناف 200.000.0 جا اندازی ناف به همراه 20 دقیقه ماساژ انجام می‌شود.
ماساژ درمانی 350.000.0 تعرفه بر اساس 60 دقیقه ماساژ می‌باشد.
 طب سوزنی هر ناحیه 130.000.0

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا با مناسب‌ترین قیمت، بهترین خدمات درمانی را به سلامتی جویان محترم ارائه می‌دهد.

ویزیت طب سنتی چگونه است؟

در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا، ویزیت به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می‌شود. ویزیت آنلاین امکان بهره بردن از خدمات درمانی را برای مراجعین خارج از تهران و هم‌چنین بیمارانی که به دلیل دور بودن مسیر یا کسالت امکان حضور در مطب پزشک را ندارند، فراهم کرده است. هم‌چنین مزیت دیگر ویزیت آنلاین طب سنتی این است که بدون معطلی و هدر رفتن وقت مراجعه کننده، شرح حال گیری و ویزیت توسط بهترین متخصصین طب سنتی انجام می‌شود و نسخه نیز به صورت آنلاین برای بیمار ارسال می‌شود.

بیمار می‌تواند ضمن اینکه علت مشکل خود را جستجو کرده، داروها را به صورت آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرد. فاصله بیمار تا دریافت خدمات درمانی تنها چند کلیک است. مجموع این موارد باعث صرفه جویی بسیاری در هزینه‌ها و زمان بیمار می‌‎شود. و در آخر مراجعین محترم اطمینان داشته باشند که تمامی فرایند ویزیت آنلاین در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا با حفظ حریم شخصی بیمار انجام شده و حفظ محرمانگی از اصول و ارزش‌های اصلی این کلینیک می‌‎باشد.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا برای مراجعان ساکن تهران یا افرادی که تمایل به حضور در کلینیک دارند امکان ویزیت حضوری را فراهم کرده است. برای ویزیت به صورت حضوری می‌توانید پس از تماس با بخش پذیرش و صحبت با کارشناسان نوبت خود را دریافت کرده و به کلینیک مراجعه کنید.

جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به روند انتخاب پزشک می‌توانید لیستی از پزشکان طب سنتی را در سایت مشاهده کرده و پس از انتخاب پزشک مورد نظر نسبت به دریافت نوبت به صورت حضوری یا آنلاین اقدام فرمایید.

ویزیت طب سنتی
ویزیت آنلاین امکان بهره بردن از خدمات درمانی را برای مراجعین خارج از تهران و همچین بیمارانی که به دلیل دور بودن مسیر یا کسالت امکان حضور در مطب پزشک را ندارند، فراهم کرده است.

بهترین متخصصین طب سنتی چه کسانی هستند؟

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا بیش از 60 پزشک متخصص طب سنتی، فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه‌های کشور و با سوابق و نتایج بسیار موفق را که از حاذق‌ترین پزشکان حال حاضر کشور می باشند، در 11 کار گروه مختلف درمانی دور هم گرد آورده است.

شما می‌توانید قبل از مراجعه و ویزیت اسامی و سوابق کاری حرفه‌ای این پزشکان را در پروفایل مختص به هر یک بررسی کنید، سپس پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید. پزشکان کلینیک طب سنتی دکتر سریتا از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران، یا از دانش آموختگان دانشگاه‌های معتبر کشور هستند. پرسنل این کلینیک نیز از افراد آموزش دیده در حوزه طب سنتی هستند که مجموع این عوامل نگرانی‌های مراجعین محترم را بر طرف می کند.

ویزیت طب سنتی
پزشکان کلینیک طب سنتی دکتر سریتا از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران، یا از دانش آموختگان دانشگاه‌های معتبر کشور هستند.

چه مشکلاتی در طب سنتی امکان بهبود دارند؟

در زیر فهرستی از بیماری‌های که طب سنتی می‌تواند به صورت ریشه‌ای درمان کند، ذکر شده‌اند، همچنین شما می‌تواند برای انجام فصد خون، حجامت، بادکش، زالو درمانی، ماساژ درمانی و … به صورت آنلاین از متخصصین ما مشاوره بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

  1. بیماری‌های زنان: کیست تخمدان، فیبرم رحم، افتادگی رحم، کم کاری تخمدان، نامنظمی عادت ماهانه، تهوع و ویار بارداری، توده در پستان، کمی شیر مادر، ناباروری و نازایی، عفونت، انسداد لوله های رحمی و ….
  2. بیماری و مشکلات مرتبط با سلامت عمومی: کبد چرب، چربی خون، کلسترول، دیابت و قند خون
  3. بیماری‌های اعصاب و روان: افسردگی، اختلال پانیک، وسواس فکری و عملی، پرخاشگری، کابوس، اختلال دو قطبی، طپش قلب، اضطراب و هراس یا فوبیا
  4. بیماری‌های مغز و اعصاب: پارکینسون و شبه پارکینسون، آلزایمر، ام اس، تیک‌های عصبی رعشه و لرزه، صرع، وزوز گوش، کم خوابی و بی‌خوابی، کاهش شنوایی، پرخوری و کم خوری
  5. بیماری‌های مرتبط با کودکان
  6. بیماری‌های مربوط به پوست مو و زیبایی
  7. بیماری‌های گوارش و عفونی

هر کدام از مشکلات و بیماری‌های ذکر شده توسط پزشک متخصص در همان شاخه بررسی و اقدامات درمانی متناسب با مشکل ارائه می‌گردد.

ویزیت طب سنتی
برای انجام فصد خون، حجامت، بادکش، زالو درمانی، ماساژ درمانی می‌توانید به کلینیک طب سنتی دکتر سریتا مراجعه کنید.


برای استفاده از خدمات دکتر سریتا

می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ 88174700-021 تماس بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تماس با ما

 

 

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست