بهترین مرکز حجامت در تهران

بهترین مرکز حجامت در تهران + لیست مراکز و پزشکان تهران

بهترین مرکز حجامت در تهران ، جایی است که در آن از بهترین و باتجربه‌ترین متخصصان طب سنتی استفاده می‌شود. متخصص طب سنتی که حجامت یا کوزه‌اندازی تر یا بادکش درمانی انجام می‌دهد باید آموزش‌های لازم و دوره‌های حرفه‌ای برای اینکار را گذرانده باشد. بنابراین اگر به آنها برای انجام ویزیت و معاینه مراجعه می‌کنید آنها می‌توانند مشاوره‌های لازم و تخصصی را ارائه دهند. آنها باید تشخیص دهند که فردی که برای حجامت به این مرکز طب سنتی مراجعه کرده است، آیا واجد شرایط برای این کار است یا نه؟

خصوصیات بهترین مرکز حجامت در تهران

در تهران و دیگر شهرهای ایران مراکز و کلینیک‌های طب سنتی فراوانی وجود دارند که کار حجامت را انجام می‌دهند. حتی اگر این مراکز حجامت از بهترین متخصصان ماساژ درمانی طب سنتی بهره ببرند اما باید نکات بهداشتی لازم را رعایت کنند. یکی از مهمترین نکات بهداشتی که توسط بهترین مراکز حجامت در تهران رعایت می‌شود،استفاده از وسایل یکبار مصرف و استریل از جمله تیغ و پانسمان است. پزشکان طب سنتی که حجامت، بادکش ، زالو درمانی، طب سوزنی، فصد خون، ماساژ و … را انجام می‌دهند؛ در ابتدا پزشک عمومی هستند.

خود افراد مراجعه کننده به هر مرکز حجامت باید از ظاهر مرکز و استفاده از پرسنل و پزشکان متخصص و باتجربه و وسایل بهداشتی، یکبار مصرف و استریل متوجه شوند که آیا مراجعه به این مرکز و انجام کار درمانی، برای سلامتی من خطرساز است یا خیر. برخی از افراد پس از گذراندن برخی از دوره‌های حجامت و با خرید یک دستگاه ساکشن بدون داشتن مجوز از وزارت بهداشت و درمان، اقدام به انجام حجامت در منزل بیماران می‌کنند که می‌تواند برای سلامتی مردم خطرآفرین باشند و نباید به این افراد اعتماد کرد.

بهترین مرکز حجامت در تهران

حجامت برای چه افرادی مناسب است؟

حجامت یا کوزه اندازی تر با اصلاح کیفیت خون و دفع مواد زاید از آن با هدف درمان بسیاری از بیماری‌ها یا پیشگیری از ابتلا به آنها انجام می‌شود. اما یک متخصص حرفه‌ای و باتجربه اعمال یداوی طب سنتی، حجامت برای همه افراد و هر زمانی توصیه نکرده و انجام نمی‌دهد. بهترین افراد برای انجام حجامت، افرادی هستند که دارای خون زیادی بوده و در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی هستند. بهترین زمان برای انجام حجامت (Cupping Therapy) هم فصل بهار، پاییز، ایام حزیران و روزهای 12 تا 15 هر ماه قمری است.  چرا که در این ایام بدن انسان تحت تاثیر جاذبه ماه قرار گرفته و خون به سطح نزدیک تر و رقیق تر شده و دفع مواد زائد از آن راحت تر گردیده است. 

شما کاربران گرامی می توانید اقدام به رزرو وقت با بهترین پزشکان طب سنتی دکتر سریتا نمائید و در صورت تشخیص حجامت (کوزه اندازی تر انجام دهید.)

حجامت (کوزه اندازی تر) برای چه افرادی مناسب نیست؟

حجامت قدمت 3300 ساله در تاریخ بشریت دارد و امروزه دیگر علم نوین و رایج هم آن را به عنوان یک راهکار درمانی مناسب، تایید می‌کند. حتی ائمه معصومین و علمای اسلامی بر اثرات درمانی آن، صحه گذاشته‌اند. با این‌حال انجام حجامت برای افراد زیر توصیه نمی‌شود:

  • افراد دارای مزاج بلغمی.
  • زنان باردار تا پایان ماه چهارم بارداری.
  • دختران و زنانی که در ایام عادت ماهیانه هستند.
  • افراد دارای مشکل انعقادی خون مانند افراد هموفیلی و دارای کمبود پلاکت.
  • افراد دارای فشار خون پایین.
بهترین مرکز حجامت در تهران
انواع حجامت

انواع حجامت

حجامت دارای آداب خاصی است و قبل و بعد از حجامت باید افراد نکاتی را رعایت کنند. برخی از انواع حجامت عبارتند از:

  • حجامت خشک
  • حجامت تر
  • حجامت عام
  • حجامت سر
  • حجامت کبد
  • حجامت ساق پا
  • حجامت کمر
  • حجامت نقره
  • حجامت پشت گوش
  • حجامت خورشیدی و …

بهترین متخصص حجامت در تهران

یکی از بهترین مراکز حجامت در تهران، کلینیک طب سنتی دکتر سریتا است که از بهترین پزشکان و متخصصان طب سنتی برای این امر استفاده شده است. همچنین در این مرکز حجامت از وسایل پانسمان، دستکش و تیغ استریل شده و یکبار مصرف استفاده می‌شود. در ادامه بهترین متخصص انجام حجامت در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا معرفی می‌شود.

ویزیت حجامت

با بهترین پزشکان طب سنتی فارغ التحصیل از دانشگاه‌های علوم پزشکی

در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا

می‌توانید هر روز از ساعت 10 صبح تا 19 با شماره تلفن‌  88174700-021  تماس بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تماس با ما

ب

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست