خدمات دکتر سریتا

ترمیم و زیبایی زنان

ترمیم و زیبایی زنان برای اندام خصوصی آنها توسط متخصص و جراحی زنان، زایمان و نازایی در کلینیک‌های تخصصی با هدف افزایش سلامتی و افزایش رضایت از ارتباط جنسی انجام می‌شود. از انواع جراحی ترمیم و زیبایی اندام خصوصی زنان می‌توان به واژینوپلاستی، لابیاپلاستی، پرینوپلاستی، هودوپلاستی و ... اشاره کرد.

واژینوپلاستی

واژینوپلاستی (که به آن کولورافی خلفی نیز می‌گویند) روشی است که برای سفت شدن واژن طراحی شده است. یک گزینه جایگزین، سفت شدن غیر تهاجمی واژن از طریق گرم شدن بافت‌ها با امواج رادیو فرکانس یا لیزر است. بیمارانی که سستی قابل توجهی دارند، ممکن است هیچ مزیتی از این روش‌های درمانی نداشته باشند و کاندیدهای بهتری برای سفت شدن جراحی با واژینوپلاستی باشند.

پس از زایمان، زنان ممکن است از شلی واژن، ناشی از کشش بافت‌ها و جدا شدن عضلات، شکایت کنند، گاهی اوقات تا حدی که تامپون (پنبه قاعدگی) می‌افتد، و این کمبود صدا می‌تواند به اختلال عملکرد جنسی کمک کند.

با واژینوپلاستی عضلات جدا شده کنار هم قرار می‌گیرند و پوست مخاط اضافی از قسمت پشت واژن برداشته می‌شود. همچنین می‌توان پوست خارجی را برای زیبایی بیشتر از بین برد.

لابیاپلاستی

از لابیاپلاستی به عنوان جوان سازی واژن نام برده می‌شود. البته جوان سازی واژن اصطلاحی گسترده است که شامل تعداد بی نظیری از گزینه‌ها برای این زمینه همیشه در حال رشد مراقبت‌های بهداشتی انتخابی است. دستگاه‌ها و روش‌های درمانی جدید تقریبا هر ماه وارد بازار می‌شوند، زیرا زنان بیشتری به طور مکرر از این روش های درمانی استفاده می‌کنند.

تفاوت اصلی بین لابیاپلاستی و درمان دیگر تحت چتر "جوان سازی واژن" در لابیاپلاستی یک عمل جراحی است. روش لابیاپلاستی با هدف کاهش اندازه لابیا مینورا (بافتهای داخلی دستگاه تناسلی زن) به گونه‌ای که با لبهای بزرگ (قسمت خارجی دستگاه تناسلی زن) همسو باشد. این روش بسته به شرایط خاص بیمار شامل استفاده از چندین روش مختلف جراحی است. هیچ دستگاه انرژی مورد نیاز لابیاپلاستی وجود ندارد و شما برای تعیین اهداف جراحی خود با جراح پلاستیک خود کار خواهید کرد.

پرینوپلاستی

از پرینوپلاستی برای ترمیم ورودی واژن و فضای بین واژن و دهانه مقعد استفاده می‌شود. ایجاد زیبایی ظاهری در پرینه با بالا بردن پرینه و رضایت جنسی بیشتر از طریق افزایش سطح تماس واژن با آلت مردانه از اهداف این جراحی ترمیم و زیبایی زنان است. مسیری را که مدفوع از آن عبور می‌کند با این صاف و اصلاح شده و دفع مدفوع تسهیل خواهد شد.

هودوپلاستی

از هودوپلاستی برای كاهش پوست روی کلیتوریس در طرفین آن استفاده می‌شود. با این روش کلیتوریس بیشتر آشکار می‌شود که باعث تحریک جنسی بیشتر خواهد شد.

مقالات مرتبط با زنان زایمان و نازایی

فرم درخواست مشاوره رایگان

فرم زیر را پر کنید تا ما در ساعات کاری با شما تماس بگیریم

    Comments are closed.