بیماری‌های قابل درمان

بیماری‌های زنان و زایمان

درمان بیماری‌های زنان با راهکارهای طب سنتی بسیار ایمن و موثر صورت می‌پذیرد. مراقبت‌های بارداری در طب سنتی به عنوان تدبیر حوامل شناخته می‌شود. این مراقبت‌ها شامل دو بخش تدابیر کلی حفظ سلامتی زنان طب سنتی و مشکلات شایع دوران بارداری است. در هر دسته مراقبت‌هایی ساده با مواد گیاهی در نظر گرفته شده است. در بخش تدبیرهای کلی مراقبت‌هایی نظیر پرهیز ار خشم و ترس و خوردن غذاهای نفاخ، نحوۀ حمام‌کردن و تحرک بدنی پیشنهاد شده است.

در این مراقبت‌ها برای رفع مشکلات شایع بارداری از قبیل تهوع و استفراغ، یبوست و... از داروهای گیاهی و رژیم غذایی مناسب استفاده می‌شود. همچنین برای درمان بیماری‌های ویژه بانوان از جمله کیست تخمدان از روش‌های طب سنتی ایرانی و چینی مانند داروهای گیاهی و طب سوزنی استفاده می‌شود. در طب سنتی تاکید می‌شود برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های زنان افراد نباید از تعادل مزاجی خارج شوند.

راهکارهای طب سنتی برای درمان بیماری‌های زنان

یکی از راهکارهای طب سنتی برای درمان مشکل ناباروری و نازایی در زنان نپوشیدن گن و لباس تنگ برای مدت طولانی است. چرا که در صورتی که زنان گن و لباس تنگ را برای مدت طولانی بپوشند با آسیب زدن به رحم خود باعث به وجود آمدن مشکل نازایی و ناباروری در خود می‌شوند. مصرف بیش از حد فست فودها و مواد غذایی فرآوری شده به دلیل افزایش سودا در بدن زنان می‌تواند مشکلات ناباروری و نازایی در زنان را به وجود آورد. دختران و زنان نباید در دوران قاعدگی حمام آب سرد انجام دهند و سعی کنند لگن خود را با ورزش کردن و پیاده روی گرم نگه دارند و از تجمع چربی در این ناحیه جلوگیری کنند. همچنین برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های زنان باید از استرس و اضطراب دوری کنند.

سایت دکتر سریتا با حضور پزشکان متخصص زنان طب سنتی که در این زمینه سوابق علمی و تجربی قابل توجهی دارند یکی از بهترین مراکز درمان مشکلات زنان و مراقبت‌های زایمان و پس از زایمان است.

درمان افسردگی

دکتر سریتا

ارائه‌دهنده خدمات طب سنتی، سوزنی و آیورودا

شماره تماس

09100054944 / 021-88207836-7

ساعات پذیرش

شنبه تا پنجشنبه، 8 صبح تا 8 شب

آدرس

ولی‌عصر، نرسیده به توانیر، کوچه ترابنده، پلاک 6، طبقه 1

ما با شما تماس می‌گیریم

    Comments are closed.