بیماری‌های قابل درمان

ناباروری

درمان ناباروری و نازایی

درمان ناباروری و نازایی با راهکارهای طب سنتی از دیدگاه‌های مختلف صورت می‌پذیرد. یکی از دیدگاه‌های طب سنتی برای درمان آن از نظر مزاج شناسی است. سوء مزاج گرم رحم، سوء مزاج سرد رحم، سوء مزاج مرطوب رحم و سوء مزاج خشک رحم که همه این موارد به دلیل خارج شدن بدن از حالت اعتدال مزاج است، می‌تواند باعث این مشکل شود. دیدگاه دیگر طب سنتی برای درمان آن دیدگاه اخلاط چهارگانه است. این اخلاط چهارگانه عبارت از غلبه صفرا، غلبه سودا، غلبه بلغم و غلبه دم است.

درمان این مشکل در طب مکمل با عنوان عقر یا عسرالحبل شناخته می‌شود. در شیوه‌های سنتی علل آن شامل: علل رحمی و لوله‌ای، بیماری تخمدانی یا انثیین، مشکلات روحی، روانی و رفتاری، چاقی و لاغری بیش از اندازه و ... در زنان و تعداد کم یا کاهش کیفیت اسپرم، اختلال در اوعیه منی (مجاری منی‌بر و اپیدیم)، کوچک یا بزرگ بودن بیش از اندازه آلت تناسلی و ... در مردان است.

درمان ناباروری و نازایی در طب سنتی

امروزه در طب سنتی یا مکمل از روش‌های مختلفی از جمله طب سوزنی با مکانیسم‌های مختلف برای درمان این مشکل در کنار روش‌های شناخته شده IVF برای درمان ناباروری و نازایی استفاده می‌شود. طب سوزنی نه تنها برای درمان آن مفید است بلکه در طول دوران بارداری برای تسکین طیف گسترده‌ای از علائم حاملگی از جمله سوزش قلب، تورم در پاها، یبوست، سندرم تونل کارپ، سیاتیک و موارد دیگر کاربرد دارد. همچنین ثابت شده که طب سوزنی می‌تواند تهوع بارداری، درد لگن، سردرد و افسردگی را کاهش داده یا درمان کند.

در کلینیک تخصصی طب سنتی دکتر سریتا بهترین پزشکان که مورد تایید مراکز علمی هستند برای درمان آن جدیدترین و به روزترین راهکارهای طب سنتی را ارائه می‌دهند. این پزشکان پس از مشاوره و تعیین علت دقیق ناباروری مشکلات مراجعان را در این زمینه حل می‌کنند.

دکتر سریتا

ارائه‌دهنده خدمات طب سنتی، سوزنی و آیورودا

شماره تماس

09100054944 / 021-88207836-7

ساعات پذیرش

شنبه تا پنجشنبه، 8 صبح تا 8 شب

آدرس

ولی‌عصر، نرسیده به توانیر، کوچه ترابنده، پلاک 6، طبقه 1

ما با شما تماس می‌گیریم

    Comments are closed.