شاخص

دکتر طب سنتی تهران + اسامی بهترین پزشکان، آدرس و شماره تلفن مطب

دکتر طب سنتی تهران امروزه در کلینیک‌ها و سلامتکده‌های مختلف طب سنتی فعالیت می‌کند. در واقع دکتر طب سنتی فقط در شهر تهران فعالیت نمی‌کند بلکه هر شهری دارای کلینیک و سلامتکده طب سنتی است که به طور تخصصی بهترین پزشکان طب سنتی را جذب کرده و به بیماران و افراد مختلف خدمات می‌دهد. به عنوان مثال، شهروندان شهر مشهد برای معاینه و معالجه توسط متخصص طب سنتی می‌توانند به مطب بهترین دکتر طب سنتی در مشهد مراجعه کنند. همچنین شهروندان شهر قم، برای معاینه و معالجه توسط پزشک طب سنتی، می‌توانند به بهترین متخصص طب سنتی در قم مراجعه کنند.

خصوصیات بهترین دکتر طب سنتی تهران

        آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • خصوصیات بهترین دکتر طب سنتی تهران
  • روش‌های درمانی پزشکان و متخصصان طب سنتی
  • آدرس بهترین دکتر طب سنتی در تهران

Traditional medicine (4)

بهترین دکتر طب سنتی در تهران پزشک و متخصصی است که ضمن گذراندن دوره‌های تخصصی آموزشی طب سنتی در بهترین دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر، دارای تجربه و سابقه لازم در این زمینه باشد. قبل از مراجعه به کلینیک طب سنتی تهران، در مورد پزشکان طب سنتی این کلینیک اطلاعات کافی به دست آورید ماساژ درمانی تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. یک دکتر طب سنتی خوب در تهران قبل از شروع معالجه مشاوره‌های تخصصی خود را ارائه می‌دهد که آیا برای این فرد مثلا حجامت مناسب است یا خیر و اینکه قبل از تجویز داروهای گیاهی آیا این فرد در حال مصرف داروهای شیمیایی است یا خیر و مصرف همزمان داروهای گیاهی و شیمیایی برای این فرد مورد نظر مضر است یا خیر.

 

روش‌های درمانی پزشکان و متخصصان طب سنتی

متخصصان طب سنتی اشخاصی هستند که تا مقطع دکتری تحصیل نکرده‌اند:

  • اعمال یداوی
  • ماساژ
  • تغذیه 
  • مامایی

را انجام می‌دهند. در ادامه روش‌های درمانی یک پزشک یا متخصص طب سنتی معرفی و بررسی می‌شود.

حجامت درمانی

حجامت یکی از مهمترین روش‌های درمانی در طب سنتی است که ممکن است توسط دکتر طب سنتی تجویز شود و توسط متخصص طب سنتی که کارشناس اعمال یداوی است؛ انجام شود. از حجامت برای:

  • تسکین درد و التهاب
  • افزایش گردش خون
  • و درمان بیماری‌های مختلف

استفاده می‌شود. قبل از حجامت و پس از حجامت توصیه‌هایی توسط پزشکان طب سنتی ارائه می‌شود که حتما افراد باید آنها را انجام دهند.

زالو درمانی

Leech therapy (2)

زالو درمانی یکی دیگر از روش‌های درمانی طب سنتی است که توسط دکتر متخصص طب سنتی در تهران و دیگر شهرها انجام می‌شود. چرا که انتخاب زالوی طبی و انتخاب فصد خون محل و قسمت مناسب بدن برای زالو درمانی بسیار مهم است. زالو درمانی توسط بهترین دکتر طب سنتی پوست برای افرادی که جراحی زیبایی انجام داده‌اند و قسمت‌هایی از بافت نرم پوست آنها در در معرض خطر از بین رفتن هستند؛ توصیه می‌شود.

ماساژ طب سنتی

ماساژ طب سنتی توسط متخصصان آموزش دیده و با تجربه طب سنتی با هدف کاهش درد، افزایش سلامت روان، بازسازی صدمات و آسیب‌های ورزشی، کاهش استرس، افزایش آرامش و تقویت روحیه، درمان افسردگی و اضطراب و کمک به سلامت عمومی انجام می‌شود. 

گیاه درمانی

متاسفانه افرادی هستند که متخصص طب سنتی نیستند حجامت و داروهای گیاهی‌ای تجویز می‌کنند که ممکن است نه تنها مفید بلکه بسیار مضر باشد. قبل از هرچیز افراد باید به مطب طب سنتی مراجعه کنند تا توسط دکتر طب سنتی ویزیت و معاینه شوند. دکتر طب سنتی تهران و دیگر شهرها پس از معاینه و مزاج شناسی فرد مراجعه کننده، در صورتی که تشخیص دهد بیماری و مشکل فرد با داروهای گیاهی برطرف می‌شود برای او آنها را تجویز می‌کند.

 

دکتر زنان طب سنتی

زنان با طب سنتی می‌توانند بیماری‌های مختلف خود را درمان کنند. زالو درماني  دکتر زنان طب سنتی می‌تواند با اصلاح سبک زندگی زنان و ارائه رژیم‌های غذایی سالم و داروهای گیاهی آنها را برای بارداری آماده کند. یک متخصص زنان طب سنتی می‌تواند با ارائه راهکارهای طب سنتی از بروز بیماری‌های مختلف در زنان جلوگیری کند. چرا که بسیاری از زنان به دلیل مبتلا شدن به بیماری‌های مختلف، شانس بارداری و بچه‌دار شدن خود را از دست می‌دهند. از طرفی سبک زندگی غلط و مصرف بسیاری از داروهای شیمیایی می‌تواند عوارض جانبی منفی بر روی باروری بگذارد و یک متخصص طب سنتی و کارشناس مامایی می‌تواند با مشاوره درست از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کند.

Traditional medicine (5)

آدرس بهترین دکتر طب سنتی در تهران

برای پیدا کردن آدرس بهترین دکتر طب سنتی در تهران با ما همراه باشید. در ادامه مقاله چند کلینیک طب سنتی تهران همراه با شماره تلفن و آدرس معرفی می‌شود. 

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا

در کلینیک تخصصی طب سنتی دکتر سریتا، بهترین و مجرب‌ترین متخصصان و پزشکان طب سنتی حضور دارند. در این کلینیک طب سنتی تهران تلاش شده است تا پزشکان و متخصصان در زمینه‌های مختلف جذب شوند و یک مراجعه کننده بتواند مشکل و بیماری خود را در بهترین شکل ممکن برطرف و درمان کند.

تهران- خیابان ولی عصر (عج)، نرسیده به توانیر، کوچه ترابنده، پلاک 6

تلفن: 7-88207836- 021

درمانگاه بیمارستان امام خمینی (ره)

تهران – انتهای بلوار کشاورز، مجموعه بیمارستانی امام خمینی(ره)، انتهای غربی بیمارستان، روبروی بخش عفونی و جنب بخش پوست

تلفن: 61192471-021

سلامتکده طب سنتی ایران

تهران – خیابان شریعتی، پایینتر از حسینیه ارشاد، خیابان دشتستان سوم، نبش کوچه آرمان، پلاک ۱۷

تلفن: ۲۲۸۸۲۵۹۶

Traditional medicine (1)

برای طب سنتی

با بهترین پزشکان طب سنتی فارغ التحصیل از دانشگاه‌های علوم پزشکی

در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا

می‌توانید هر روز از ساعت 10 صبح تا 19 با شماره تلفن‌  88174700-021  تماس بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تماس با ما

 

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست