دکتر طب سنتی خانم

دکتر طب سوزنی خانم؛ شماره تلفن و آدرس بهترین پزشکان طب سوزن خانم

دکتر طب سوزنی خانم! شاید عجیب به‌نظر برسد اما این عبارت، یکی از پرسرچ‌ترین عبارت‌های حوزه طب‌سوزنی است. ما امروز قصد داریم شما را با طب سوزنی (Acupuncture) و انواع آن آشنا کنیم؛ و لیستی از بهترین پزشکان و کلینیک‌های طب سوزنی ارائه دهیم. اگر شما هم یکی از صدها نفری هستید که روزانه عبارت دکتر طب سوزنی خانم را سرچ می‌کنند؛ با ما همراه باشید.

طب سوزنی چیست؟

همانطور که می‌دانید طب‌سوزنی یک روش درمانی با قدمت چندین هزارساله است. امروزه این روش، در کل دنیا استفاده توسط دکتر طب سوزني انجام می‌شود. این نوع از درمان یک روش چینی است که بالغ بر 2500 سال مطالعه و تمرین روی آن انجام شده است. کاربران گرامی باید بدانند که  ماساژدرمانی نیز از دیگر خدماتی است که در کلینیک تخصصی طب سنتی دکتر سریتا توسط افراد مهارت دیده در حال انجام است. شما بانوان گرامی می توانید با تماس با کلینیک در زمان دلخواه خود اقدام به دریافت خدماتی از قبیل ماساژ درمانی و طب‌سوزنی توسط ماساژو ر و پزشک طب سوزنی خانم شوید.

دکتر خانم در کلینیک تخصصی دکتر سریتا

از آنجایی که طب‌سوزنی کاربردهای مختلف زیبایی و درمانی دارد؛ روی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل، برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند؛  به دکتر طب سوزنی خانم مراجعه کنند. حجامت نیز از دیگر روش درمانی است که بسیاری از مراجعه کنندگان ترجیح می دهند، توسط دکتر خانم انجام شود. بنابراین کلینیک طب سنتی دکتر سریتا با بهره‌گیری از دانش متخصصان خانم این نگرانی مراجعه کنندگان را رفع نموده است. 

دکتر طب سوزنی خانم یا آقا؟

قطعا ما نمی‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم کدامیک را انتخاب کنید! اما اگر قصد دارید توسط دکتر ویزیت شوید بهتر است بدانید انجام طب سوزنی برای درمان برخی از بیماری‌ها نیازمند ویزیت بخش‌هایی از بدن است. مثلا برای درمان یبوست با طب‌سوزنی، لازم است دکتر طب سوزنی، سوزن‌ها را در نقاطی از شکم قرار دهد. برای درمان چاقی با طب‌سوزنی نیز، سوزن‌ها در بخش‌هایی از شکم و زیر شکم قرار می‌گیرد. همچنین ممکن است متناسب با نوع درمان و نتیجه مورد انتظار سوزن در مناطقی از کمر، ساق پاها، سینه و … قرار بگیرد. حالا که شرایط درمان با طب‌سوزنی را می‌دانید؛ امکان انتخاب آزادانه برای ویزیت شدن توسط دکتر طب سوزنی خانم یا آقا را دارید؟

زالو درمانی از دیگر متد درمانی طب سنتی است که در میان بسیاری از افراد از محبوبیت خاصی برخوردار است. در کلینیک دکتر سریتا نیز می توانید این نوع روش درمانی را توسط پزشکان متخصص تجربه کنید. 

دکتر طب سنتی خانم
دکتر طب سنتی خانم در تهران

بهترین کلینیک‌های طب سوزنی در تهران

بهتر است پیش از انجام این نوع از درمان، چند نکته مهم را در مورد کلینیک‌ های ارائه دهنده این روش درمانی بدانید. این طب کاربرد وسیع و اثرات شگفت‌انگیزی در جوان‌سازی پوست، رفع افتادگی عضلات و درمان بیماری‌های مختلف دارد. اما بسیار مهم است که طب ‌سوزنی توسط دکتر متخصص خانم یا آقا، انجام شود؛ نه کارآموزان تجربی.  نکته دوم اینکه بهداشتی و استریل بودن محیط انجام طب‌سوزنی بسیار مهم است. اگر کلینیکی سوزن‌ها را به صورت یکبار مصرف استفاده نکند؛ ممکن است سلامتی شما را با خطر مواجه کند. فصد خون نیز بایستی توسط پزشکان متخصص این روش درمانی انجام شود انجام شود. بنابراین در زمان انتخاب پزشک مورد نظر به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. 

بهترین دکتر طب سوزنی خانم

اگر به دنبال یک دکتر طب سوزنی خانم در تهران هستید؛ با این بخش همراه باشید. چون قصد داریم شما را با یکی از بهترین متخصصان طب‌سوزنی آشنا کنیم.

دکتر فائزه خدایی، با سال‌ها فعالیت در این زمینه، قطعا یکی از بهترین متخصصان خانم طب سوزنی در تهران است.

دکتر فائزه خدایی، دکتر طب سوزنی خانم

دکتری تخصصی طب‌سوزنی، دانشگاه طب چینی پکن، 1392

شمارۀ نظام پزشکی: 152835

تخصص:  طب سوزنی (چینی)

سابقۀ فعالیت: از سال 1392

زمینۀ فعالیت دکتر فائزه خدایی؛ متخصص طب‌سوزنی:

ام اس – پارکینسون – سکته مغزی – فلج مغزی – استرس و اضطراب – بی خوابی – اختلالات قاعدگی – تخمدان پلی کیستیک – نازایی – یائسگی زودرس – زیبایی و جوانسازی صورت – رفع چین و چروک – درمان جوش – درمان افتادگی و شل شدگی پوست

برای رزرو نوبت با دکتر فائزه خدایی، می‌توانید شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 18 و روزهای پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 14، با شماره  88174700-021 تماس بگیرید.

طب‌سوزنی و درمان بیماری‌ها

طب‌سوزنی، یک روش درمانی با قدمت چندین هزارساله است. این روش، یکی از شناخته شده‌ترین روش‌های درمانی در سراسر دنیا است.
امروزه، پزشکان طب‌سوزنی، بیش از 100 بیماری را با استفاده از این روش درمان می‌کنند.

دکتر طب سوزنی خانم یا آقا؛ باید چه تحصیلات و شرایطی داشته باشد؟

اگر شما هم به دنبال دکتر متخصص این متد درمانی پرطرفدارِ خانم یا آقا هستید باید از یک‌سری ویژگی‌های آن دکتر مطمئن شوید و بعد به سراغ درمان بروید. اما آن نکات چیست؟

مهم‌ترین نکته، این است که طب‌سوزنی را زیر نظر پزشک متخصص طب سوزنی، انجام دهید نه دکتر تجربی. جالب است بدانید؛ استقبال از روش‌های سنتی درمان توسط دکتر طب سنتي در سراسر جهان در حال گسترش است.  مردم به جای درمان  شدن با روش‌های شیمیایی و مصرف قرص و دارو، به طب سنتی روی آورده‌اند. شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل آن، مشخص شدن عوارض برخی داروهای شیمیایی باشد. این نوع از درمان، یکی از شیوه های سنتی است که هیچ داروی شیمیایی در آن استفاده نمی‌شود.

تفاوت پزشک متخصص طب سوزنی  با دکتر تجربی چیست؟

دکتر طب سنتی خانم در تهران

طب سنتی، امروزه به عنوان یک روش درمانی که اثرگذاری آن توسط تحقیقات علمی ثابت شده است؛ در دانشگاه‌های معتبر تدریس می‌شود. بنابراین پزشکان متخصص این حوزه همانند سایر فلوشیپ‌ها، بعد از اتمام دوره پرشکی عمومی، تخصص خود را در این حوزه می‌گذرانند.

اما دکتر تجربی، بدون داشتن تحصیلات پزشکی، این روش را به صورت تجربی، یاد می‌گیرد. حتی ممکن است آموزش‌دهنده هم، تحصیلات پزشکی نداشته باشد.

از تحصیلات و مجوزهای قانونی دکتر طب سوزنی خانم یا آقا اطمینان حاصل کنید. این را درنظر بگیرید که دکتر موردنظر باید حتما دارای تحصیلات دانشگاهی حداقلی دوساله در حوزه طب‌سوزنی باشد. گذراندن دوره‌های کوتاه مدت تنها یک تسلط نسبی ایجاد می‌کند و ملاک مناسبی نیست. طب‌سوزنی، در تمام دانشگاه‌های معتبر دنیا تدریس می‌شود و پیچیدگی این رشته باعث شده که تا مقطع دکترا ادامه داشته باشد. سالانه تعداد زیادی دکتر طب سوزنی خانم‌ از این دانشگاه‌های معتبر، فارغ التحصیل می‌شوند.

طب سوزنی چگونه کار می‌کند؟

در طب سنتی چین معتقد است؛ جسم انسان از یک نیروی نامرئی و حیات‌دهنده به نام “چی” انرژی می‌گیرد. جریان داشتن نیروی “چی” به همه قسمت‌های بدن، موجب سلامت روحی و جسمی فرد می‌شود. جریان نادرست نیروی “چی” باعث ایجاد بیماری می‌شود.
اگر در روند جریان شما اشکالی داشته باشد دکتر طب سوزنی خانم یا آقای شما می‌تواند آن را تشخیص داده و جریان را به شکل اول خود بازگرداند. پزشک طب‌سوزنی خانم می‌تواند سوزن‌های ریز را وارد جاهای خاصی از بدن ‌کند که باعث تحریک عصب‌های آن قسمت می‌شود و فرمان درمان درد داده می‌شود. به نوعی هدف از این طب، به جریان انداختن “چی” یا درست کردن جریان است که باعث تسکین درد و مرض‌ها می‌شود.

مزایای طب‌سوزنی

این روش درمانی دارای مزایا و معایب خاص خودش است. موقعی که می‌خواهید آن را انجام دهید دکتر طب سوزنی خانم یا آقای شما به طور کامل به شما توضیح می‌دهد. از مزایای این روش می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  •  عدم نیاز به بیهوشی هنگام معالجه
  • غیرتهاجمی بودن این روش
  • حداقل عوارض
  • کاربردی بودن برای بیماری‌های مختلف
  • عدم نیاز به عمل جراحی
  • تایم‌های جلسه‌ای کم برای هربیمار که اصلا زمان‌بر نیستند.
  • روش کاملا طبیعی بدون استفاده از مواد شیمیایی

اگر می خواهید چاقی را درمان کنید تا از عوارض بعد از چاقی پیشگیری کرده باشید، یا اینکه دچار ریفلاکس معده و ترشح بیش از اندازه اسید معده، یبوست، نفخ معده یا سندروم روده تحریک‌پذیر هستید، بهتر است به سلامت خود اهمیت دهید و از دکتر طب سوزنی خانم‌تان مشورت بگیرید و این مشکل را برطرف کنید.

این روش کدام بیماری‌ها را درمان می‌کند؟

طب سوزنی (Acupuncture) قطع به یقین برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید است و به طور کامل آن‌ها را برطرف می‌کند. شما می‌توانید برای بدست آوردن اطلاعات دقیق‌تر با دکتر طب‌سوزنی خانم‌تان صحبت کنید؛ به این دلیل که آن‌ها تخصص دارند و خبره این مسائل هستند.

بیماری‌های زیادی با طب سنتی درمان می‌شوند که در زیر به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم:

بهترین دکتر طب سنتی خانم

  • تهوع
  • سردرد میگرنی
  • درمان چاقی
  • زیبایی پوستی
  • افسردگی و اضطراب
  • بی‌خوابی
  • سینوزیت
  • رماتولوژیک
  • مشکلات عضلانی
  • کمردرد و گردن‌درد
  • بیماری‌های کبد و گوارش
  • بیماری‌های ریوی

بیماری‌های دیگری هم وجود دارد که با این روش و توسط دکتر طب سوزنی، درمان می‌شود. بیماری‌هایی مثل

  • ترک سیگار
  • ترک اعتیاد
  • اختلالات جنسی
  • برخی بیماری و مشکلات زنان
  • بیماری‌های اعصاب و روان
  • اختلالات خواب و مسائل روان‌پزشکی
  • سندروم پای بی‌قرار

و دیگر بیماری‌ها با این روش قابل درمان خواهد بود.

سوزن خشک چیست؟

یکی از روش‌های طبیعی درمان و فیزیوتراپی، تکنیک سوزن خشک است. تکنیک سوزن خشک مدتی است مورد استفاده با فیزیوتراپی قرار گرفته است و نتایج فوق العاده ای دارد. این روش درمانی همه نوع گرفتگی، اسپاسم های عضلانی و بیماری های میوفاسیال را درمان می‌کند. در این روش دکتر طب سوزنی خانم، از سوزن‌های نازکی برای معالجه استفاده می‌کند که با طب‌سوزنی تفاوت‌هایی دارد.

تفاوت طب سوزنی با سوزن خشک

پیش تر گفتیم که این یک روش قدیمی و چندهزار ساله است که خاستگاه آن کشور چین بوده و برخلاف روش سوزن خشک، روشی بسیار اصیل و قدیمی است. مدتی است که فیزیوتراپ‌ها از روش سوزن خشک استفاده می‌کنند؛ اما روش سوزن خشک و طب سنتی یک تفاوت بزرگ دارند و آن هم روش‌های استفاده آن‌هاست.
در روش طب سنتی یک سری نقاط خاص وجود دارد که سوزن‌ها در آن گذاشته می‌شوند، ولی در روش سوزن خشک، با توجه به شرایط کنونی بیمار، نقاط انتخاب می‌شوند و سپس سوزن‌ها در آن قسمت‌های مشخص شده قرار داده می‌شوند. برای اینکه اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید از یک دکتر طب سوزنی خانم مشورت بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

هزینه‌های طب سوزنی

هزینه‌های طب سنتی موضوعی نیست که بتوان با قطعیت برای آن مبلغ تعیین کرد. اگر با یک دکتر طب سوزنی خانم یا آقا نیز مشورت کنید، قطعا به شما خواهند گفت: “هزینه درمان با توجه به عواملی، مثل نوع بیماری و تعداد جلساتی که باید تحت درمان قرار بگیرید، متفاوت خواهد بود.
اما به‌طور کلی طب سنتی یک روش مقرون به صرفه است. این روش که هیچ کدام از خطرات و ریسک‌های جراحی، بیهوشی و… را ندارد و دلیلش را بالاتر گفته بودیم و این بود که هیچ‌گونه مواد شیمیایی در این روش به کار نمی‌رود و هزینه درمان طب‌سوزنی درمقایسه با هزینه‌هایی که باید به بیمارستان پرداخت کنیم، کمتر است. درنهایت برای دانستن قیمت از یک دکتر طب سوزنی خانم یا آقا مشورت بگیرید.

نتیجه‌گیری

طب‌سوزنی، یکی از روش‌های موثر طب مکمل است. این روش، تقریبا هیچ عوارض خاصی ندارد. در این مقاله سعی شد شما را با ویژگی‎های یک دکتر خوب طب‌سوزنی خانم آشنا کنیم. و توضیح دهیم که امروزه خانم‌های زیادی از این رشته سخت و پیچیده، فارغ التحصیل می‌شوند. قطعا پیگیری درمان زیر نظر متخصصان طب‌سوزنی خانم یا آقا، تاثیر بسزایی در سلامت شما خواهد داشت. برای پیگیری درمان با پزشک متخصص طب سوزنی حتما به دنبال مراکز مورد تایید وزارت بهداشت باشید.

ما در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا

خدمات طب سوزنی را

  1. زیر نظر پزشک متخصص طب سوزنی انجام می‌دهیم.
  2. سوزن‌‌ها را به صورت یکبار مصرف استفاده می‌کنیم.
  3. طب‌سوزنی را در محیطی تخصصی و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهیم.

برای رزرو نوبت طب سوزنی، در کلینیک تخصصی طب سنتی دکتر سریتا، می‌توانید شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 14، با شماره  88174700-021 تماس بگیرید.

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست