خدمات دکتر سریتا

شمع گوش

شمع گوش یک روش درمانی در طب سنتی است که با استفاده از شمعی روشن و توخالی، گوش را از سم‌ها، جرم و... پاک می‌کنند. در این روش، متخصص طب ایرانی شمعی را در یک سمت گوش، روشن می‌کند که باعث می‌شود جرم موجود در گوش با عمل مکش از آن، خارج شود و سلامت گوش بهبود پیدا کند. این روش به‌طور گسترده‌ در سراسر آسیا، اروپا و آمریکای شمالی استفاده می‌شود؛ اما هنوز هم متخصصان بر سر به‌کارگیری آن، با هم اختلاف دارند.

شواهد تاریخی نشان می‌دهد که استفاده از شمع گوش برای درمان ناراحتی‌های این ناحیه، در زمان‌های دور وجود داشته و مردم آن را یک عمل مهم فرهنگی، مراقبتی و درمانی می‌دانستند. در واقع در سالیان دور قبل از به وجود آمدن روش‌های درمانی مدرن و داروهای شیمیایی مردم از شمع گوش برای سم زدایی گوش و درمان دردهای مزمن استفاده می‌کردند. متخصصان طب سنتی معتقدند که با شمع گوش و خارج شدن جرم و سم موجود در آن سردردهای مزمن، دردهای سینوس و وزوز گوش برطرف می‌شود.

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.
شمع گوش

ویژگی‌های شمع گوش مناسب

نوع شمع انتخابی توسط متخصص طب سنتی برای رسیدن به نتیجه مطلوب، بسیار مهم است. شمع انتخاب شده باید دارای رایحه‌ای مناسب و آرامش بخش باشد نباید در حین سوختن رایحه‌ای بدبو و سمی ایجاد کند و سردرد فرد را تشدید کند. بهترین انتخاب برای شمع گوش با موم عسل است که پایه گیاهی داشته و مزایای زیادی برای سلامتی و بهداشت ناحیه گوش دارد. در ساخت این شمع به هیچ وجه از پارافین و ترکیبات شیمیایی استفاده شود و پایه موم آن گیاهی باشد.

در سایت دکتر سریتا این درمان به صورت کاملاً ایمن و بهداشتی انجام می‌شود. بهترین متخصصان این روش درمانی برای این کار آموزش دیده‌اند و در کلینیک حضور دارند تا بهترین خدمات بهداشتی و مناسب را ارائه دهند.

 

مقالات مرتبط با شمع گوش

فرم درخواست مشاوره رایگان

فرم زیر را پر کنید تا ما در ساعات کاری با شما تماس بگیریم

    Comments are closed.