خدمات دکتر سریتا

ناف‌گیری

ناف گیری با هدف درمان افتادن ناف یا دررفتگی آن انجام می‌شود. باید در زمینه بهداشت ناحیه ناف افراد توجه بیشتری داشته باشند و یا دچار هیجان‌های ناگهانی و استرس نشوند و همچنین اجسام و بارهای سنگین بلند نکنند تا دچار دررفتگی ناف نشوند. 

افتادن ناف یا دررفتگی ناف به مشکلی گفته می‌شود که کمتر شناخته شده است. این مشکل با برداشتن بار سنگین، هیجان‌های ناگهانی، یکه‌خوردن، استرس، بلندکردن نامناسب بار مخصوصا با معدۀ خالی و مشکلات روحی و روانی به وجود می‌آید.

هیجان یا استرس ناگهانی، انقباض‌هایی در ماهیچه‌های بدن از جمله ماهیچه‌های شکمی به ­وجود می‌­آورد.  این انقباض‌ها ممکن است به افتادن یا دررفتگی ناف و ازدست‌رفتن توازن و تعادل بدن منجر شود.

حفظ سلامت ناف برای جلوگیری از افتادن یا دررفتگی آن اهمیت زیادی دارد. یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری از این اتفاق شستن ناف و خشک کردن درست و اصولی آن است. با یک اسفنج آغشته به آب و صابون محل را به خوبی تمیز کرده و آلودگی‌ها و مواد چرب را بردارید و در نهایت به خوبی محل را خشک کنید.

در این مورد باید برای برطرف‌کردن مشکل به فرد باتجربه مراجعه کرد. در سایت دکتر سریتا پزشکان مورد تأیید مراکز علمی، عمل ناف گیری را با نهایت دقت انجام می‌دهند.

 

مقالات مرتبط با ناف‌گیری

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

فرم درخواست مشاوره رایگان

فرم زیر را پر کنید تا ما در ساعات کاری با شما تماس بگیریم

    Comments are closed.