خدمات دکتر سریتا

بادکش

مرکز بادکش درمانی در سایت تخصصی طب سنتی دکتر سریتا

مرکز تخصصی بادکش، جایی است که خدمات بادکش درمانی را ارائه می‌دهد. بادکش درمانی نوعی از طب مکمل یا جایگزین است که در آن  درمانگر برای ایجاد مکش لیوان‌های مخصوصی را برای چند دقیقه روی پوست شما قرار می‌دهد.

سلامت‌جویان این کار را برای بسیاری از اهداف از جمله کمک به تسکین درد، کاهش التهاب، بهبود جریان خون، آرامش و به عنوان نوعی ماساژ در بافتهای عمیق دریافت می‌کنند.

بادکش یکی از روش‌های موثر درمان در طب مکمل است. امروزه استفاده از بادکش برای درمان بیماری‌ها در کشورهای اروپایی و آمریکا به رسمیت شناخته شده است. این روش درمانی در ایران نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.

عوارض بادکش

بادکش درمانی بسیار ایمن است، البته به شرطی‌که به کلینیک معتبر طب سنتی مراجعه کنید. اما می‌تواند، در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی، برخی از عوارض زیر را در مناطقی که فنجان با پوست تماس دارد؛ داشته باشد:

  • ناراحتی ملایم
  • سوزش
  • کبودی
  • عفونت پوستی

در سایت دکتر سریتا که یک مرکز شناخته شده بادکش در تهران است؛ پزشکان مجرب دکتر سریتا با درجه‌های علمی تأییدشده از دانشگاه‌های علوم پزشکی، بادکش را با نهایت تسلط و مهارت انجام می‌دهند. رضایت مراجعه‌کنندگان در این باره گواهی بر این موضوع است. شما مراجعین محترم می‌توانید جهت انجام بادکش درمانی و دیگر خدمات طب مکمل یا پزشکی جایگزین مانند حجامت، فصد خون، طب سوزنی و زالو درمانی با بخش پذیرش طی سنتی دکتر سریتا در تماس باشید. 

مقالات مرتبط با بادکش درمانی

بادکش

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

فرم درخواست مشاوره رایگان

فرم زیر را پر کنید تا ما در ساعات کاری با شما تماس بگیریم

    Comments are closed.