خدمات دکتر سریتا

مرکز زالو درمانی

در مرکز زالو درمانی متخصصان طب سنتی، از زالو برای درمان بیماری‌های مختلف، زیبایی پوست و مو و بهبود عملکرد بدن استفاده می‌کنند. زالو از گونۀ نرم‌تنان آبزی است و در مناطق مرطوب زیست می‌کند.

زالو درمانی استفاده از زالو برای خون‌رسانی بهتر به مناطقی از بدن است. به ویژه قسمت‌هایی از بدن که عروق وریدی آسیب دیده یا بسته شده‌ است. ابن سینا در کتاب قانون به انواع زالو اشاره کرده است.

بزاق دهان زالو خاصیت ضد انعقادی دارد، رگ‌ها را باز می‌کند و به مغز و کل بدن خون‌رسانی می‌کند. زالوهای دارویی دارای سه فک با ردیف‌های ریز دندان هستند و با نیش زدن، مواد ضد انعقاد خون را از طریق بزاق خود وارد خون می‌کنند. متخصص طب سنتی صبر می‌کند تا زالوها، 20 تا 45 دقیقه خون آلوده را از موضع خارج کنند. در این مدت هر زالو تا 15 میلی لیتر خون می‌مکد.

افرادی که مجاز به زالو درمانی نیستند

  • افراد مبتلا به کم خونی
  • افراد زیر 18 سال
  • زنان باردار

افرادی که درمان در مرکز زالو درمانی به آن‌ها توصیه می‌شود

  • افرادی که تحت جراحی‌ پیوند عضو بوده‌اند
  • افراد مبتلا به آب سیاه چشم در شبکه عروق چشمی
  • افراد دارای التهاب‌های مفصلی و استخوانی

عوارض جانبی زالو درمانی

زالو درمانی آسان است و عوارض جانبی کمی دارد. این عوارض در مراکز غیرمعتبر و در صورت استفاده از زالوی سمی یا آلوده ایجاد می‌شود. بنابراین اولین اصل در درمان با زالو، مراجعه به مرکز زالو درمانی معتبر است. زالودرمانی باید حتما تحت نظر پزشک متخصص و با تجویز پزشک انجام شود.

در صورت از زالوی آلوده ممکن است فرد، به عفونت باکتریایی مقاوم به دارو مبتلا شود. به همین دلیل مراجعه به مرکز زالو درمانی مجاز و تایید شده، تا این حد مهم و مورد تاکید است.

کلینیک فوق تخصصی دکتر سریتا، یک مرکز زالو درمانی معتبر با حضور پزشکان مجرب و مورد تأیید مراکز علمی است. در این مرکز زالودرمانی، سلامت‌جو در محیطی بسیار بهداشتی از خدمات زالودرمانی بهره‌مند می‌شوند.

مقالات مرتبط با زالودرمانی

در کلینیک فوق تخصصی طب سنتی و زالو درمانی دکتر سریتا، خدمات زالو درمانی زیر نظر پزشکان متخصص از دانشگاه‌های علوم پزشکی و در محیطی کاملا بهداشتی انجام می‌شود.

021-88174700

 

 

فرم درخواست مشاوره رایگان

فرم زیر را پر کنید تا ما در ساعات کاری با شما تماس بگیریم

    Comments are closed.