پزشک طب سنتی کیست

وقتی که شما کلمه پزشک طب سنتی را می‌شنوید، ممکن است فکر کنید در مورد یک شخص مثل مربی یوگا، مدیتیشن، درمان‌گر طب سوزنی و مشاور تغذیه صحبت می‌شود. اما در ‌‌هر صورت در اصل منظور از پزشک طب سنتی به معنی همه‌ این هاست.

وقتی که طب سنتی به طور پیوسته با درمان به کار می‌رود، به یک رویکرد پزشکی اشاره دارد که کل شرایط یک فرد و هر آنچه او را احاطه کرده را شامل می‌شود. طب سنتی از درمان‌هایی مثل دارو درمانی و عمل جراحی برای درمان بعضی از بیماری‌ها استفاده می‌کند .از سوی دیگر پزشک طب سنتی روی از بین بردن نشانه‌های بیماری به وسیله درمان و بازیابی سلامتی کل بدن تمرکز می‌کند.

در چه شرایطی می‌توان از پزشک طب سنتی استفاده کرد؟

دکتر طب سنتی بسیاری از بیماری‌های نگران کننده مانند بیماری لایم، کبد چرب، خستگی مزمن، مشکلات گوارشی، اضطراب، مشکلات قاعدگی، آرتریت و موارد دیگری را درمان می‌کند. بسته به نشانی‌ها و علائم بیماری، پزشک طب سنتی شما طیف گسترده‌ای از درمان‌های بالینی موجود را ارائه می‌دهد.

درمان‌های طب سنتی شامل چه مواردی می شود؟

  • تجویز دارو و یا توصیه به عمل جراحی
  • درمان‌های سنتی مانند درمان‌های کایروپراکتیک، همیوپاتی، ماساژ، استفاده از درمان‌های طبیعی، طب سوزنی، یوگا و مدیتیشن
  • مکمل‌‌های غذایی و دارو‌های گیاهی
  • آموزش تغذیه و تمرین‌های ورزشی
  • روان درمانی و مشاوره

    پزشک طب سنتی کیست
    بسته به  علائم بیماری، پزشک طب سنتی طیف گسترده‌ای از درمان را ارائه می‌دهد.

به طور مثال، افرادی که از فیبرومیلاژیا رنج می‌برند می‌توانند با طب سوزنی درمان شوند تا بدون عوارض جانبی برخی دارو‌ها دردشان تسکین یابد. همچنین خانم‌هایی که از دردهای شدید قاعدگی دارند، می‌توانند از داروهای گیاهی استفاده کنند تا آرامش پیدا کنند. ممکن است افرادی که به آرتریت مبتلا هستند متوجه شوند که تغییرات در رژیم غذایی در کیفیت زندگی آنها تاثیر می‌گذارد. این‌ها مثال‌هایی بودند برای نشان دادن تفاوت‌هایی که یک پزشک طب سنتی می‌تواند ایجاد کند.

پزشکان طب سنتی فقط داروهای گیاهی تجویز می‌کنند؟

با توجه به نیازهای شخص بیمار، دکتر طب سنتی شما ممکن است داروهایی غیر از داروهای طب سنتی مثل داروهای معمولی تجویز و یا حتی شما را به اقدامات جراحی توصیه کند. این به صورت یک رویکرد یکپارچه شناخته می‌شود. به عنوان نمونه ممکن است داروهای تجویز شده شخص را همراه با یک رژیم غذایی جدید به او بدهد و مدیتیشن را در همین زمان با توجه به رویکرد طب سنتی توصیه کند. همون طور که می‌بیند این روش با طب درمانی که در آن پزشکان فقط دارو تجویز می کنند تفاوت‌های بسیاری دارد.

آیا پزشکان طب سنتی پزشک واقعی هستند؟

وقتی شما یک دکتر طب سنتی را انتخاب می‌کنید، مهم است او کسی باشد که آموزش دیده باشد، گواهی طبابت داشته باشد و به عنوان یک پزشک تاییده شده باشد. هر دکتری با مدرک پزشکی می‌تواند در زمینه طب سنتی تخصص بگیرد و کار کند اما الزاما هر کسی در شاخه طب سنتی کار می‌کند مدرک پزشکی و گواهینامه تخصصی طب سنتی ندارد.

این به این معنی است که شاید بعضی از کسانی که در حوزه طب سنتی کار می‌کنند و خود را دکتر طب سنتی می‌نامند، در حقیقت گواهی طبابت در حوزه طب سنتی را نداشته باشند.

پزشک طب سنتی کیست
پزشک طب سنتی آموزش دیده و مدرک طبابت دارد.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا با چندین سال سابقه کار و پزشکان متخصص طب سنتی با ادغام آموزش‌های پزشکی مرسوم با درمان‌های جامع، مراقبت‌های لازم و کاربردی را به بیماران ارائه می‌دهد. همچنین با صرف وقت و ارائه بهترین درمان‌های طب سنتی، درمانی مناسب و مختص هر بیمار را به وی عرضه می‌دارد.

 

پزشکان طب سنتی مجاز به تجویز نسخه هستند؟

اگر چه پزشکان طب سنتی فاکتور‌هایی مثل تغذیه، خورد و خوراک، کیفیت خواب، هورمون‌ها، مکمل‌ها و طیف وسیعی از درمان‌های طب سنتی موجود رابرای بازیابی سلامتی بیمار به کار میگیرند. اما دکتر طب سنتی دارای مدرک پزشکی، مثل پزشکان کلینیک طب سنتی دکتر سریتا، مجوز نوشتن نسخه را دارند.

طب ستنی چه مزایایی دارد؟

اگر شما پزشکان مختلف و درمان‌های مختلف را بدون گرفتن پاسخ مورد نیاز امتحان کرده باشید، زمان تست کردن راه حل متفاوتی رسیده است. اگر تمایل داشته باشد پزشکی، نه تنها مشکل و بیماری خاصی را بلکه همه بدن شما را درمان کند تا بتوانید سلامتی خود را دوباره به دست بیاوردید و زندگی سالمی داشته باشید، طب سنتی برای شما انتخاب درستی خواهد بود. طب سنتی برای بیماری‌ها چندین درمان مناسب پیشنهاد می‌دهد. رویکرد پزشکان طب سنتی پیدا کردن درمانی برای ریشه‌های بیماری و نه تنها علائم آن بیماری است.

پزشک طب سنتی کیست
رویکرد پزشکان طب سنتی پیدا کردن درمانی برای ریشه‌های بیماری و نه تنها علائم آن بیماری است.

بسیاری از بیماران درمان‌های مدرن را امتحان می‌کنند، اما متوجه می‌شوند که این درمان‌ها برای آنها کار نمی‌کند. تعداد زیادی از بیماری‌های مزمن با طیفی از علائم نامرتبط با بیماری همراه هستند که ممکن است درمان آن‎‌ها به تنهایی و بدون دارو دشوار باشد، به این معنی که احتمال می‌رود این بیماران از درمان به وسیله طب سنتی مزایای بیشتری به دست آورند.

درمان به وسیله طب سنتی می‌تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای برخی بیماری‌ها، راهی برای حفظ سلامتی و یا راه حلی برای کسانی که از یک بیماری شدید رنج می‌برند استفاده شود.

شما هم تمایل دارید کنترل سلامت خود را به دست بگیرید و علائم بیماری خود را از یک راه طبیعی کاهش دهید؟ پزشکان طب سنتی پاسخ مورد نظر شما را در اختیار دارند. زمان در دست گرفتن سلامتی و برگشت به انجام کارهایی که عاشقانه دوستشان دارید رسیده است.

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا

می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ 88174700-021 تماس بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تماس با ما

شما کاربران گرامی می توانید از دیگر خدمات درمانی طب سنتی مانند فصد خون ، زالو درمانی ، حجامت ، بادکش ، فصد خون و … بهره‌مند شوید.  کلینیک دکتر سریتا نیز به عنوان مرکز طب سنتی آماده ارائه خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

منبع: premierhealthandholisticmedicine.com ؛

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست