بیماری‌های قابل درمان

دردهای عضلانی و مفصلی

درمان دردهای عضلانی و مفصلی

درمان دردهای عضلانی و مفصلی با راهکارهای طب سنتی در کنار راهکارهای طب مدرن انجام می‌شود. دردهای عضلانی ممکن است بعد از یک جلسه ورزش سنگین به سراغ تان بیاید. معمولا اینگونه دردها نگران کننده نیستند. در طی یکی دو روز و در نهایت دو هفته این دردها از بین می‌روند. اما اگر درد بیش از این زمان طول بکشد یا ویژگی‌های خاصی داشته باشد، باید به پزشک مراجعه کرد. چون ممکن است نشانه‌ی یک بیماری باشد؛ بیماری‌هایی مانند فیبرومیالژیا، آرتروز، بیماری‌های التهابی و ... .

درمان دردهای عضلانی و مفصلی با توجه به شدت و نوع این دردها به روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. معمولا پزشکان برای درمان اینگونه دردها فیزیوتراپی تجویز می‌کنند و شناخت بیماران نیز از درمان این دردها در همین حد است. اما روش‌های متفاوتی برای درمان این دردها وجود دارد. مانند درمان‌های خانگی، درمان‌های سنتی، مصرف داروها، درمان‌های موضعی و ...

مجموعه‌ای از روش‌های درمانی در این زمینه در طب مکمل به کار گرفته می‌شود. این درمان‌ها به تنهایی یا در کنار درمان‌های نوین اثرات بسیار مثبتی در تحمل، کاهش یا برطرف کردن دردها وجود دارد.

درمان دردهای عضلانی و مفصلی با طب سنتی

طب سنتی با نگاه کلی‌نگر، دردهای عضلانی و مفصلی را درمان می‌کند. از نگاه طب مکمل عامل بیشتر دردهای مزمن مفاصل، سوء‌مزاج مادی (غلبۀ یکی از اخلاط چهارگانه) است. به هم‌خوردن تعادل در این اخلاط موجب ناهماهنگی در سیستم بدن و بیماری و درد می‌شود.

در طب مکمل بعد از شناخت سوء‌مزاج با استفاده از مفرده‌هایی که خواص تحلیل ماده  و تسکینی دارند، دردها کاهش پیدا می‌کنند. همچنین از روش‌های دیگری مانند طب سوزنی، حجامت، اعمال یداوی و... برای تسکین درد استفاده می‌شود.

در کلینیک تخصصی طب سنتی دکتر سریتا، پزشکان مجرب و مورد تایید مراکز علمی معتبر حضور دارند. آنها روش‌های درمانی طب مکمل برای تسکین و درمان دردهای عضلانی و مفصلی استفاده می‌کنند؛، روش‌های تخصصی مانند طب سوزنی، ماساژ درمانی، زالو درمانی و ...

با مراجعه به کلینیک تخصصی طب سنتی دکتر سریتا تفاوت خدمات در این زمینه را مشاهده خواهید کرد.

دکتر سریتا

ارائه‌دهنده خدمات طب سنتی، سوزنی و آیورودا

شماره تماس

09100054944 / 021-88207836-7

ساعات پذیرش

شنبه تا پنجشنبه، 8 صبح تا 8 شب

آدرس

ولی‌عصر، نرسیده به توانیر، کوچه ترابنده، پلاک 6، طبقه 1

ما با شما تماس می‌گیریم

    Comments are closed.