خدمات طب سنتی دکتر سریتا در منزل

اعزام پزشک متخصص طب سنتی و نیروی مهارت دیده به منزل

اگر توان رفت و آمد به مطب را ندارید یا به هر دلیلی می‌خواهید در منزل دوره درمانی خود را طی کنید، به هیچ وجه نگران نباشید. چون ما با اعزام نیروی مهارت دیده این تمامی خدمات طب سنتی را در منزل شما انجام می‌دهیم. بهبود کیفیت زندگی در سلامت انسان گره خورده است. بنابراین با چکاپ مستمر ، اصلاح سبک زندگی و تغذیه صحیح می‌تواند سلامتی شما را تضمین نماید. در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا کلیه اعمال یداوی و خدمات طب سنتی در منزل ارائه می‌شود.

در ادامه با خدمات کلینیک طب سنتی دکتر سریتا آشنا می شویم. در این کلینیک خدماتی از قبیل حجامت ، زالو درمانی، فصد خون ، ماساژ درمانی ، طب سوزنی ، شمع گوش و غیره انجام می‌شود.

 

 

حجامت در منزل

حجامت در منزل

 

انجام حجامت در منزل به عنوان یکی از بهترین راهکارهای درمانی در گروه خدمات طب سنتی در منزل می باشد. حجامت را می توان به عنوان یک طب مکمل در نظر گرفت. بنابراین بهره‌گیری از این روش توسط متخصصین طب سنتی به سلامت جویان عزیز پیشنهاد می‌شود. اگر شرایط مراجعه حضوری به مطب را ندارید، می‌توانید با کلینیک طب سنتی دکتر سریتا تماس حاصل نمائید و درخواست اعزام درمانگر به منزل را ثبت نمائید. حجامت در منزل در دو نوع تر و خشک انجام می‌شود.

 

 

بادکش درمنزل

بادکش در منزل

 

شما کاربران گرامی می توانید به راحتی از انجام بادکش در منزل استفاده نمائید. اگر خانم هستید درمانگر خانم و اگر آقا هستید درمانگر آقا به منزل شما اعزام می شود. ریشه انجام بادکش به طب سنتی چینی و خاورمیاه برمی گردد. در ین روش با ایجاد مکش بر روی پوست عضله و ماهیچه به داخل کشیده می شود. با این کار جریان خون و سیستم گردش مواد بهبود داده می شود.

زالو درمانی در منزل

زالو درمانی درمنزل

زالودرمانی در طب سنتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از بهترین خدمات طب سنتی استفاده از روش زالودرمانی توسط درمانگرهای مهارت دیده است. زالودرمانی از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند. اعزام درمانگر زالو درمانی در منزل می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار کمک کند.

برخی از مراکز و کلینیک‌های زالو درمانی، خدمات خود را در منزل نیز ارائه می‌دهند. از جمله این مراکز، کلینیک طب سنتی دکتر سریتا است که برای انجام زالودرمانی در منزل خدمات خیلی خوبی را ارائه می دهد. این مرکز برای انجام زالودرمانی در منزل، یک پزشک متخصص طب سنتی را همراه با تجهیزات کامل و زالوهای طبی که از مراکز معتبر تهیه شده است را به محلی که بیمار در آن حضور دارد اعزام می کند.با زالودرمانی در منزل، بیمار درمانی راحت و بدون استرس را در منزل تجربه می کند.

نکاتی که باید قبل از زالودرمانی در نظر داشته باشید:

قبل از انجام زالو درمانی، حتماً با یک پزشک طب سنتی یا متخصص زالو درمانی مشورت کنید تا از مناسب بودن این روش درمانی برای شما اطمینان حاصل کنید.

از مراکز معتبر و شناخته شده برای زالودرمانی استفاده کنید.

در مورد نحوه‌ی مراقبت‌های بعد از زالودرمانی از متخصصان مربوطه راهنمایی بگیرید.

اگر تمایل دارید، می‌توانید زالو درمانی را خودتان در منزل انجام دهید. برای این کار باید زالوهای طبی را از مراکز معتبر تهیه کنید و با مطالعه‌ی دستورالعمل‌های صحیح، زالوها را روی موضع مورد نظر قرار دهید.

زالو درمانی در منزل با متخصصین کلینیک طب سنتی دکتر سریتا

همه متخصصین کلینیک دکتر سریتا از فارغ التحصیلان و دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی هستند و برای کسانی که نیاز به زالودرمانی در منزل دارند بهترین خدمات زالودرمانی را در منزل انجام می دهند و از آنجایی که منزل بیمار از لحاظ بهداشتی و آرامش بهتر از مطب پزشکان است بنابراین فواید زیادی را از زالو درمانی در منزل را هر فرد تجربه خواهد کرد چراکه آن ازدحام و معطلی در کلینیک ها و مطب ها دیگر برای منزل بیمار صدق نخواهد کرد و بیمار می تواند به راحتی اقدام به زالودرمانی نمایید.

قبل از انتخاب هر مرکز، حتماً در مورد سابقه و تخصص آنها تحقیق کنید و از معتبر بودن آنها اطمینان حاصل کنید.مرکز و کلینیک طب سنتی دکتر سریتا علاوه بر اینکه بنا به خواسته بیمار متخصصین را به منزل بیمار اعزام می کند، خود دارای دو شعبه در تهران می باشد اولین شعبه این مرکز در پاسداران تقاطع فرخی یزدی و گیلان است و دومین شعبه آن خیابان ولیعصر تقاطع با ترابنده و درای بهترین متخصصین طب طنتی و بهترین تجهیزات طب سنتی می باشد.

فصد خون در منزل

فصد خون در منزل

 

یکی از مهمترین روش های درمانی از نظر متخصصین طب سنتی فصد خون است. فصد خون به علت حساسیت بسیار بالا فقط و فقط بایستی توسط پزشک متخصص انجام شود. بنابراین کلینیک طب سنتی با اعزام پزشک متخصص به منزل شما به راحتی این مشکل را رفع می نماید.

طب سوزنی در منزل

طب سوزنی در منزل

 

در بسیاری از موارد مراجعان تنها مایل هستند که طب سوزنی در منزل را انجام دهند. درمانگر و متخصص طب سوزنی با انتقال وسایل و تجهیزات لازم به منزل شما در کمترین زمان ممکن خدمات طب سوزنی را به شما ارائه میدهند.

ماساژ درمانی در منزل

ماساژ در منزل

 

ماساژ درمانی در تسکین درد، بهبود گردش خون و التهاب نقش مهمی را ایفا می کند. به شما پیشنهاد می کنم که اگر امکان مراجعه حضوری به مطب را ندارید می توانید به راحتی با تماس با کلینیک طب سنتی دکتر سریتا از این روش درمانی طب سنتی بهره‌مند شوید.




انجام کلیه خدمان

فرم درخواست مشاوره رایگان

فرم زیر را پر کنید تا ما در ساعات کاری با شما تماس بگیریم

    قسمت نظر بسته شده است.