بهترین مرکز حجامت در تهران

حجامت برای چه افرادی مناسب است؟

حجامت برای چه افرادی مناسب است؟

حجامت یا کوزه اندازی تر با اصلاح کیفیت خون و دفع مواد زاید از آن با هدف درمان بسیاری از بیماری‌ها یا پیشگیری از ابتلا به آنها انجام می‌شود. اما یک متخصص حرفه‌ای و باتجربه اعمال یداوی طب سنتی، حجامت برای همه افراد و هر زمانی توصیه نکرده و انجام نمی‌دهد. بهترین افراد برای انجام حجامت، افرادی هستند که دارای خون زیادی بوده و در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی هستند. بهترین زمان برای انجام حجامت (Cupping Therapy) هم فصل بهار، پاییز، ایام حزیران و روزهای 12 تا 15 هر ماه قمری است.  چرا که در این ایام بدن انسان تحت تاثیر جاذبه ماه قرار گرفته و خون به سطح نزدیک تر و رقیق تر شده و دفع مواد زائد از آن راحت تر گردیده است. 

شما کاربران گرامی می توانید اقدام به رزرو وقت با بهترین پزشکان طب سنتی و بهترین مرکز حجامت در تهران یعنی دکتر سریتا نمائید و در صورت تشخیص حجامت (کوزه اندازی تر انجام دهید.)

حجامت (کوزه اندازی تر) برای چه افرادی مناسب نیست؟

حجامت قدمت 3300 ساله در تاریخ بشریت دارد و امروزه دیگر علم نوین و رایج هم آن را به عنوان یک راهکار درمانی مناسب، تایید می‌کند.

حجامت یک روش درمانی سنتی ایرانی است. این روش در طب سنتی نیز وجود دارد و برگرفته از روش قدیمی‌تر کوزه‌اندازی در طب سنتی چین است. در طب سنتی، حجامت یا کوزه‌انداختن به معنی ایجاد خلأ بر روی نقاط خاصی از پوست بدن با وسیله‌ای همچون بادکش است. این کار برای رسیدن به اثرات درمانی خاصی انجام می‌شود. این روش از روش‌های باستانی درمان است که علاوه بر چین، در ایران و یونان نیز توسط ابن سینا و بقراط به عنوان یک روش درمانی ذکر شده‌ است.در بهترین مرکز حجامت در تهران کوزه اندازی تر انجم می پذیرد

حتی ائمه معصومین و علمای اسلامی بر اثرات درمانی آن، صحه گذاشته‌اند. با این‌حال انجام حجامت برای افراد زیر توصیه نمی‌شود:

  • افراد دارای مزاج بلغمی.
  • زنان باردار تا پایان ماه چهارم بارداری.
  • دختران و زنانی که در ایام عادت ماهیانه هستند.
  • افراد دارای مشکل انعقادی خون مانند افراد هموفیلی و دارای کمبود پلاکت.
  • افراد دارای فشار خون پایین.

بهترین مرکز حجامت در تهران

انواع حجامت در بهترین مرکز حجامت در تهران

حجامت دارای آداب خاصی است و قبل و بعد از حجامت باید افراد نکاتی را رعایت کنند. برخی از انواع حجامت عبارتند از:

  • حجامت خشک
  • حجامت تر
  • حجامت عام
  • حجامت سر
  • حجامت کبد
  • حجامت ساق پا
  • حجامت کمر
  • حجامت نقره
  • حجامت پشت گوش
  • حجامت خورشیدی و …

بهترین متخصصان حجامت در تهران

وقتی مساله طب سنتی و حجامت در تهران، به میان می‌آید، با صدها اسم رو به رو می‌شویم؛ اما از نظر ما متخصص طب سنتی کسی است که علاوه بر دانش تجربی، در این زمینه تحصیل کرده و مدارک و دوره‌های علمی را پشت سر گذاشته باشد. در این مقاله، چند نفر از بهترین پزشکان طب سنتی شهر تهران را معرفی می کنیم. 

  1. دکتر قدیر محمدی دکتری تخصصی طب سنتی از دانشگاه شهید بهشتی
  2. دکتر سهراب دهقان دکتری تخصصی طب سنتی از دانشگاه شهید بهشتی
  3. دکتر عباس جوشن دکتری تخصصی طب سنتی از دانشگاه شهید بهشتی
  4. دکتر زهرا کاشانی دکتری تخصصی طب سنتی از دانشگاه شاهد 
  5. دکتر فاطمه مرادی دکتری تخصصی طب سنتی از دانشگاه علوم پزشکی 

دکتر عباس جوشن درمان اختلالات آقایان طب سنتی تهراندکتر سهراب دهقان دکترای تخصصی طب سنتی در تهرانبهترین دکتر حجامت در تهران بهترین دکتر حجامت در تهران دکتر زهرا کاشانی متخصص طب سنتی در تهران

بهترین متخصص حجامت در بهترین مرکز حجامت تهران

یکی از بهترین مراکز حجامت در تهران، کلینیک طب سنتی دکتر سریتا است که از بهترین پزشکان و متخصصان طب سنتی برای این امر استفاده شده است. همچنین در این مرکز حجامت از وسایل پانسمان، دستکش و تیغ استریل شده و یکبار مصرف استفاده می‌شود. در ادامه بهترین متخصص انجام حجامت در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا معرفی می‌شود.

ویزیت حجامت

با بهترین پزشکان طب سنتی فارغ التحصیل از دانشگاه‌های علوم پزشکی

در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا

می‌توانید هر روز از ساعت 10 صبح تا 19 با شماره تلفن‌  88174700-021  تماس بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تماس با ما

ب

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست