بادکش در تهران

بادکش در تهران دوای کدامیک از دردهای بدن است؟ درد عضلانی ناخوشایند و درمان آن سخت است. اگر هنگام کار در خانه به کمر خود فشار آورده باشید و کیسه‌های یخ معمولی، پدهای حرارتی یا مسکن‌های بدون نسخه برای شما کارساز نباشند، ممکن است گزینه دیگری برای شما مناسب باشد: بادکش در تهران .

بادکش در تهران چگونه به درمان بیماری‌ها کمک می‌کند؟

همان طور که مشخص است، بادکش درمانی روشی است که با ساکشن به وسیله فنجان‌های مخصوص بر روی پوست، جریان خون را در ماهیچه‌های شما افزایش می‌دهد. ایده پشت بادکش تقویت جریان خون برای بهبود آسیب‌دیدگی یا ریکاوری عضلانی است. بادکش می‌تواند به وارد کردن مواد مغذی سالم مانند اکسیژن یا سلول‌های ایمنی به ناحیه آسیب‌دیده کمک کند تا به روند بهبود به صورت طبیعی کمک کند.

این کار همچنین به دفع سموم و مواد زائد، مانند مولکول‌های التهابی، در ناحیه‌ای که بادکش در آن انجام می‌شود کمک می‌کند. در واقع بادکش مواد مغذی را می‌آورد و سموم را از بین می‌برد.

لیوان‎های بادکش در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند و از جنس شیشه، سیلیکون، بامبو و غیره ساخته می‌شوند. این درمان از اشکال باستانی طب شرقی سرچشمه می‌گیرد و امروزه معمولاً برای تحریک و ریکاوری عضلات استفاده می‌شود.

بادکش در تهران
از مهمترین مزایای بادکش میتوان به کاهش دردهای عضلانی اشاره کرد.

مزایای بادکش در تهران چیست؟

بادکش اغلب برای کاهش درد، ناراحتی یا تنش در عضلات استفاده می‌شود. برخی افراد همچنین از آن برای تسکین دردهای مزمن ناشی از فیبرومیالژیا یا سردرد، مراقبت از پوست و حتی حمایت از سلامت قلب استفاده می‌کنند.

اثبات فواید بادکش از نظر علمی دشوار است، زیرا مطالعات تحقیقاتی اغلب بر مشاهده احساس بیماران بدون اطلاع از اینکه آیا درمان واقعی دریافت کرده‌اند یا دارونما متکی است. با این وجود، تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد بادکش می‌تواند درد را کاهش دهد، ماهیچه‌ها را شل کند و سموم را از ناحیه آسیب‌دیده حذف کند بسیاری از بیماران گزارش داده‌اند که بادکش درد آنها را کاهش می‌دهد و به عضلاتشان کمک می‌کند احساس بهتری داشته باشند.

شاید همین مزایای قابل توجه بادکش درمانی است که سبب شده انجام بادکش در تهران تا این حد در میان سلامت‎جویان متقاضی پیدا کند.

در اینجا برخی از مزایایی که با انجام بادکش می‌توانید از آنها بهره مند شوید آورده شده است:

  • کاهش درد و گرفتگی عضلات
  • دفع سموم از ناحیه آسیب دیده
  • تسکین ناراحتی ناشی از درد مزمن
  • تقویت جریان خون برای تحریک روند بهبود طبیعی بدن

چگونه برای استفاده از خدمات بادکش در تهران آماده شویم؟

برای آماده شدن برای بادکش در تهران یا هر کلینیک طب سنتی در هر شهر دیگری نیاز به انجام کارهای زیادی نیست، هرچند مصرف مایعات کافی هیچ ‌وقت ضرری ندارد. برخی از پزشکان نیز ممکن است به شما توصیه کنند که چند ساعت قبل از زمان انجام بادکش چیزی نخورید تا بدن شما بتواند به جای هضم غذا، بر هدایت جریان خون بیشتر به ناحیه بادکش تمرکز کند.

اگر در مناطقی که درد عضلانی را تجربه می‌کنید، زخم یا عفونتی دارید، بهتر است انجام بادکش در تهران یا مراکز طب سنتی را تا بهبودی کامل به تعویق بیندازید. همچنین در صورت داشتن یک بیماری مزمن یا مصرف داروی رقیق‌کننده خون، از قبل با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید بادکش برای شما بی‌خطر است.

از بادکش در تهران چه انتظاری داشته باشیم؟

بادکش دو نوع است: تر و خشک. بادکش تر زمانی است که پوست را قبل یا بعد از گذاشتن فنجان‌ها با سوزن نیشتر می‌زنند تا مقدار کمی خون کنترل شده خارج شود. بادکش خشک شامل سوراخ کردن یا بریدن پوست نیست.

در ابتدای جلسه، با پزشک خود در مورد علائم، سبک زندگی و اهداف درمانی خود صحبت خواهید کرد. برای انجام درمان، روی یک تخت ماساژ با توجه به عضلات مورد نظر به صورت، رو به پایین یا بالا دراز می‌کشید. بسته به شرایط شما، پزشک شما از یک تا ده لیوان یا بیشتر روی پوست لخت شما در ناحیه آسیب دیده قرار می‌دهد. قبل از قرار دادن لیوان‎ها روی پوست، آنها را با قرار دادن روی شعله گرم می‌کنند یا یا استفاده از دستگاه دردکش مخصوص برای خارج کردن هوا از لیوان، مکش ایجاد می‌کنند. ممکن است در اثر مکش، پوست شما سفت شود.

با توجه به شرایط هر فرد، لیوان‎ها از چند دقیقه تا نیم ساعت یا بیشتر روی پوست باقی می‌مانند. تعداد جلسات و تعداد دفعات آنها نیز بر اساس نیاز هر فرد متفاوت خواهد بود.

مراقبت‌های بعد از بادکش درمانی

ممکن است برای یک روز یا بیشتر احساس خستگی کنید زیرا بدن شما سمومی را که در طول درمان دفع شده، پردازش می‌کند. استراحت کنید و به میزان کافی مایعات و آب مصرف کنید تا به بدنتان کمک کنید این مواد زائد را دفع کند.

بادکش در تهران یا طب سوزنی در تهران

با اینکه بادکش و طب سوزنی دو روش درمانی مجزا هستند، اما شباهت‌های مشترکی با یکدیگر دارند و حتی گاهی اوقات به طور ترکیبی برای درمان دردها استفاده می‌شوند. طب سوزنی نیز مانند بادکش از طب باستانی شرقی سرچشمه می‌گیرد. این درمان شامل قرار دادن سوزن‌های نازک در پوست برای متعادل کردن جریان انرژی بدن، کمک به تسکین درد و سایر مشکلات است.

از سوی دیگر، بادکش شامل مکش برای بهبود جریان خون در ناحیه بادکشی می‌شود. در صورتی که شرایط ایجاب کند تا از هر دو درمان سود ببرید، ممکن است پزشک شما همزمان با انجام بادکش، سوزن‌های طب سوزنی را نیز در زیر یا اطراف لیوان قرار دهد تا درمان‌ها را با هم ترکیب کند.

بادکش در تهران
بنا به نظر پزشک طب سنتی می‎توان از بادکش و طب سنتی در کنار هم استفاده نمود تا به نتیجه دلخواه برسید.

بادکش در تهران را با بادکش در منزل امتحان کنیم یا کلینیک طب سنتی؟

در حالی که بادکش در تهران و در کلینیک طب سنتی، بهترین و ایمن‌ترین روش برای بازگرداندن سلامت ماهیچه‌ها و یافتن و درمان منبع درد است، بادکش در منزل نیز گزینه‎ای برای انجام آن و جلوگیری از درد است.

 اگر در مورد بادکش آموزش ندیده‌اید، هرگز نباید آن را روی خودتان امتحان کنید.

معایب بادکش درمانی

تغییر رنگ در محل بادکش یک عارضه جانبی رایج است و ممکن است قبل از محو شدن تا یک هفته یا بیشتر باقی بماند. قرمزی یا ناراحتی در مقیاس اندک ممکن تا یکی، دو روز بعد از جلسه بادکش درمانی، احساس شود، بهرحا نابرده رنج، گنج سلامتی هم میسر نمی‎شود.

اگر بادکش تر انجام دهید یا درمان خود را با طب سوزنی ترکیب کنید، احتمال دارد کمی تحریک یا عفونت در جایی که سوزن‌ها پوست شما را سوراخ کرده‌اند به وجود بیاید. اگر لیوان‌ها به بیش از حد روی شعله گرم شوند، خطر سوختگی نیز وجود دارد.

هزینه بادکش در تهران

مانند بسیاری از درمان‌های طب سنتی، هزینه بادکش در تهران نیز به امکانات و مزایای کلینیک طب سنتی انتخاب شده و نوع پوشش بیمه تکمیلی شما بستگی دارد. شما می‎توانید برای اطلاع از هزینه بادکش در تهران و رزرو نوبت ویزیت بهترین پزشکان طب سنتی با کارشناسان کلینیک طب سنتی سریتا تماس بگیرید.

اگر به دنبال امتحان کردن راهی بدون دارو و حتی آرامش بخش برای کاهش درد و بازیابی قدرت و عملکرد عضلات خود هستید، حتماًبادکش درمانی را امتحان کنید. تمام مواد مغذی و جریان خونی که از طریق بادکش وارد ناحیه عضلانی می‌شود، به درمان طبیعی دردها و گرفتگی‌های عضلات کمک می‌کند.

منبع: eastvillageacupuncture.com ؛

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست