بادکش و حجامت در منزل

بادکش و حجامت در منزل از جمله راهکارهای بهترین کلینیک‎های طب سنتی برای سلامت‌جویانی است که به هر دلیل امکان مراجعه‌ی حضوری به کلینیک و استفاده از خدمات بهداشتی و مراقبتی سلامتکده‌های طب سنتی را در محل ندارند.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا نیز به عنوان یکی از کلینیک‌های پر مخاطب طب سنتی در شهر تهران، خدمات بادکش و حجامت در منزل را به سلامت‌جویان و متقاضیان این خدمات ارائه می‎کند.

خدمات بادکش و حجامت در منزل چگونه ارائه می‌شود؟

کلینیک دکتر سریتا از یک تیم مجرب تشکیل شده است. این کلینیک یکی از معدود مراکز طب سنتی تخصصی است که گروهی از پزشکان طب سنتی و کارشناسان باتجربه در حوزۀ طب سنتی در آن در حال فعالیت هستند.

یکی از مزایای کلینیک طب سنتی دکتر سریتا که نسبت به سایر مراکز طب سنتی به آن برتری بخشیده است، ارائۀ خدماتی مانند بادکش و حجامت در منزل است که درمان را برای سلامت‌جویانی که شرایط ویژه دارند، بسیار راحت‌تر می‌کند.

سلامت‌جویان تنها لازم است با شمارۀ 88174700 (021) تماس بگیرند و نوبت خود را در زمان مناسب رزرو کنند. پس از آن، متخصصان ما در تاریخ و ساعت تعیین شده به محل انتخابی شما مراجعه خواهند کرد.

بادکش و حجامت در منزل
کلینیک طب سنتی دکتر سریتا نیز به عنوان یکی از کلینیک‌های پر مخاطب طب سنتی در شهر تهران، خدمات بادکش و حجامت در منزل را به سلامت‌جویان و متقاضیان این خدمات ارائه می‎کند.

خدمات بادکش و حجامت در منزل کلینیک طب سنتی دکتر سریتا

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا در حال حاضر خدمات بادکش و حجامت در منزل را ارائه می‌دهد. اگر ساکن تهران هستید و قصد دارید بادکش و حجامت در منزل را انجام دهید، با بخش پذیرش کلینیک دکتر سریتا تماس بگیرید.

چرا خدماتی مانند بادکش و حجامت در منزل را دریافت کنیم؟

بادکشی و  به ویژه حجامت از روش‌های طب سنتی هستند که حتی توسط پیامبر اسلام (ص) نیز توصیه شده‌اند. هنگام بادکش و حجامت در منزل تعدادی لیوان روی پوست شما گذاشته می‌شود تا سموم را در یک نقطه از پوست شما جمع کرده و سپس خارج کنند.

بادکش و حجامت در منزل
هنگام بادکش و حجامت در منزل تعدادی لیوان روی پوست شما گذاشته می‌شود تا سموم را در یک نقطه از پوست شما جمع کرده و سپس خارج کنند.

فواید بادکش و حجامت در منزل

نیروی مکش ایجاد شده درون لیوان‎ها، خون سمی را از پوست شما خارج می‌کند و مشکلات پوستی، افسردگی، سردرد، کمردرد، یبوست و اسهال، آرتریت، انواع جراحات، کاهش وزن و موارد دیگری را بهبود می‌بخشد که احتمالا به آن‌‌ها مبتلا هستید.

یکی از مزایای بادکش و حجامت در منزل این است که افراد دارای شرایط خاص که به دلایل زیادی مانند مشغله کاری، مشکلات سلامتی، سن بالا، نیاز به درمان فوری و… می‌توانند بدون حضور در کلینیک و تنها بعد از مشاوره و ویزیت آنلاین، درمان خود را شروع کنند. دریافت بادکش و حجامت در منزل نیز از نظر امنیتی و حفظ حریم شخصی بسیار شرایط خوبی دارد. گرچه در کلینیک نیز اطلاعات شما محفوظ خواهد بود.

جنس فنجان‌ یا لیوان‌های بادکشی و حجامت در منزل

فنجان یا لیوان‌های استفاده شده در عمل بادکشی و حجامت در منزل، از جنس چوب بامبو، سیلیکون، سفال و شیشه هستند. در کلینیک دکتر سریتا این لیوان‌ها قبل از استفاده به خوبی ضدعفونی می‌شوند.

بادکش و حجامت در منزل
فنجان یا لیوان‌های استفاده شده در عمل بادکشی و حجامت در منزل، از جنس چوب بامبو، سیلیکون، سفال و شیشه هستند

هزینۀ بادکش و حجامت در منزل

در کلینیک دکتر سریتا، بادکش و حجامت در جلسه‌های 20 الی 30 دقیقه انجام می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کلینیک دکتر سریتا یا تماس با کارشناسان این مرکز، از هزینۀ هر جلسه بادکش و حجامت در منزل یا در کلینیک اطلاع پیدا کنید.

توجه داشته باشید که سلامت‌جویان باید برای دریافت خدمات بادکش و حجامت در منزل مقداری هزینه اضافی بپردازند که این هزینۀ اضافی براساس فاصلۀ بین منزل تا کلینیک محاسبه می‌شود.

چرا باید از خدمات ما در کلینیک دکتر سریتا استفاده کنید؟

  • متخصصین کلینیک طب سنتی دکتر سریتا انواع خدمات طب سنتی مانند ماساژ بافت عمیق، بادکشی و حجامت را زیر نظر پزشکان متخصص طب سنتی انجام می‎دهند.
  • متخصصین کلینیک طب سنتی دکتر سریتا هنگام ارائه‎ی خدمات بادکش و حجامت در منزل تمام اصول و نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند.
  • متخصصین کلینیک طب سنتی دکتر سریتا در هر نوبت استفاده از تجهیزات، تمام تجهیزات استفاده شده را ضدعفونی و استریل می‌کنند.
  • شما می‌توانید قبل از رزرو نوبت درمان، به صورت آنلاین یا حضوری ویزیت شوید.

سوالاتی که ممکن است در رابطه با بادکش و حجامت در منزل داشته باشید

– چند نوع بادکش داریم؟

به طور کلی دو نوع بادکش داریم:

  1. بادکش تَر
  2. بادکش خشک

– آیا حجامت در درمان تمام بیماری‌ها مؤثر است؟

حجامت اگر به درستی انجام شود، می‌تواند در تمام بیماری‌ها نتیجه‌بخش باشد. پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرموده‌اند: همانا در حجامت، شفا است. (صحیح مسلم (5706)). پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) همچنین فرموده‌اند: هر کس در روز هفدهم، نوزدهم یا بیست و یکم ماه قمری حجامت کند، شفای هر بیماری است. (سنن ابی داود (3861)).

– آیا یک فرد سالم نیز می‌تواند حجامت درمانی را انجام دهد؟

بله. حجامت صرف نظر از شرایط جسمانی برای تمام افراد مفید است و حتی یک فرد سالم نیز می‌تواند از فواید آن بهره ببرد. یک فرد سالم می‌تواند هر 6 ماه یکبار از این درمان استفاده کند تا بدن خود را تقویت کند.

– آیا حجامت دردناک است؟

شما در ابتدا ممکن است درد خفیفی احساس کنید که این درد قابل تحمل است. این درد مانند یک نیشگون است و پس از چند نیشگون، شما دیگر دردی را احساس نخواهید کرد. در عوض، احساس آرامش شما را در برخواهد گرفت.

 کلینیک طب سنتی دکتر سریتا خدمات متنوع دیگری نیز ارائه می‌دهد که شما می‌توانید برای اطلاع از اینکه آیا این خدمات در منزل نیز ارائه می‌شوند، به صورت حضوری به کلینیک مراجعه کرده یا با بخش پذیرش تماس بگیرید.

تعدادی دیگر از خدمات کلینیک طب سنتی دکتر سریتا عبارتند از:

سلامت‌جویان محترم برای استفاده از هر کدام از این خدمات تنها لازم است با یک تماس تلفنی، پس از رزرو نوبت، درمان خود را در محل انتخابی مورد نظر خود و زیر نظر متخصصانی با تجربه دریافت کنند.

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست