بهترین مرکز حجامت در غرب تهران

بهترین مرکز حجامت در غرب تهران ممکن است برای هر فردی و متناسب با نیازهای درمانی وی، سایت طب سنتی با ویژگی‎های متفاوتی باشد. برخی از پزشکان طب سنتی معتقدند که لزوما نباید فرآیند پر اهمیت درمان را به موقعیت جغرافیایی بیمار و محل سکونت گره زد و وقتی صحبت از پیشگیری و درمان به میان می‎آید، بهتر است بهترین سایت طب سنتی را به جای نزدیک‎ترین مرکز حجامت انتخاب کنیم و بیشتر از مسیر دغدغه‌ی مقصد و مقصود را داشته باشیم.

با این توضیحات در این مطلب قصد داریم بعد از مروری بر ویژگی‎های درمانی حجامت در تسکین درد به معرفی یکی از بهترین مراکز حجامت در تهران برای ساکنان مناطق مختلف شهر تهران از جمله در غرب تهران بپردازیم.

بهترین مرکز حجامت در غرب تهران و تسکین درد با حجامت

آمارها نشان می‎دهد که بسیاری از افراد در تهران برای تسکین درد خود به سراغ بهترین مرکز حجامت در غرب تهران یا مناطق دیگر می‌روند. حجامت ترمیم‌کننده و جوان‌کننده و در عین حال  کم تهاجمی است. این کار نه تنها درد را تسکین می‌دهد، بلکه به آرامی، بدن را در سطح سلولی بهبود می‌بخشد.

 حجامت در درمان دردهای مزمن و طولانی‌مدت یکی از توصیه‏‌های قابل توجه طب سنتی است. دستگاه‌های مدرن همچون ام آر آی و آزمایش خون همیشه مشکل ما را تشخیص نمی‌دهند و این باعث می‌شود افراد قبل از تشخیص، شاهد تشدید وضعیت بیماری خود باشند.

در شروع بیماری، تشخیص آن دشوار، اما درمانش آسان است. ولی وقتی وضعیت بدتر می‌شود، تشخیص، آسان و درمان دشوار می‌شود. راه حل درمان همیشه تزریق مسکن، کورتیزون، مسدودکننده‌های عصبی و امثالهم نیست.

بهترین مرکز حجامت در غرب تهران
 حجامت در درمان دردهای مزمن و طولانی‌ مدت یکی از توصیه‏‌های قابل توجه طب سنتی است.

 

چرا برای تسکین درد باید به بهترین مرکز حجامت در غرب تهران مراجعه کنیم؟

با توجه به شیوع دردهای مزمن در میان ساکنان شهرهای بزرگ، تسکین درد به یکی از ویژگیهای انتخابی بهترین مرکز حجامت در غرب تهران تبدیل شده است.

باید توجه داشت که حجامت باعث رفع گرفتگی پایانه‌های عصبی حساس، از بین بردن کنترل‌های مضر مهارکننده، و دفع مواد سمی از بدن می‌شود. هنگامی که بدن آسیب می‌بیند، سیستم ایمنی باعث ایجاد التهاب شده و گلبول‌های سفید خون (برای مبارزه با عفونت) و پروتئین فیبرین (پروتئین چسبنده فیبری که به لخته شدن خون کمک می‌کند) آزاد می‌کند. با اینکه فیبرین برای روند بهبودی دارای اهمیت است، اما مقدار بیش از حد آن می‌تواند اثرات مخربی بر بدن داشته باشد.

به دلیل سبک زندگی و رژیم غذایی مدرن، بدن انسان به طور مزمن در این حالت التهابی گیر کرده است. این مقدار اضافی فیبرین توری محکمی را تشکیل داده و باعث می‌شود این بافت، حرکت سلول‌های خونی حامل اکسیژن و مواد مغذی به مفاصل دردناک را کند ‌کند. اگرچه بدن می‌تواند با آزاد کردن آنزیم‌های پروتئولیتیک، فیبرین اضافی، بافت اسکارو بقایای سلولی را از بین ببرد، اما با افزایش سن، فیبرین اضافی، بدن را در خود غرق می‌کند.

فشار منفی حجامت همراه با برش‌هایی روی پوست، باعث بهبود گردش خون و شکستن چسبندگی می‌شود. خون سالم پر از اکسیژن و مواد مغذی، درد ناشی از هیپوکسی (کمبود اکسیژن) را تسکین می‌دهد. بنابراین، حجامت احساس درد را کاهش داده و حتی سیگنال‌های درد را از بین برده و اعصاب حسی روی پوست را تحریک می‌کند.

اثر بازدارندگی درد حجامت به ناحیه مورد نظر محدود نمی‌شود، بلکه تا نواحی تحت کنترل عصب مربوطه گسترش می‌یابد. تحریک اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک تأثیر مثبتی بر اندام‌های تحت کنترلشان دارد. این مسأله به روشن شدن تأثیر کایروپراکتیک بر بیماری‌های مزمن درون‌زا نیز کمک می‌کند.

بهترین مرکز حجامت در غرب تهران
حجامت احساس درد را کاهش داده و حتی سیگنال‌های درد را از بین برده و اعصاب حسی روی پوست را تحریک می‌کند.

بهترین مرکز حجامت در غرب تهران از تسکین درد تا پیشگیری از بیماری

هدف از حجامت فقط از بین بردن درد نیست بلکه عامل اصلی آن را برطرف می‌کند، زیرا حجامت تخلیه مواد پاتولوژیک ایجاد کننده CPS را تسهیل می‌کند. CPS عوامل ایجاد کننده و مرتبط با بیماری هستند که در مرحله‎ی بیماری‎زایی تولید می‌شوند. حجامت با فعال‌سازی گیرنده‌های مکانیکی اطراف همچون مواد تسکین‎دهنده‎ی درون‌زا باعث ایجاد بی‌دردی می‌شود.

بافت‌های فاقد اکسیژن مانند ایسکمی عضلانی  باعث ایجاد درد می‌شوند. همچنین آسیب بافتی باعث درد و التهاب می‌شود که توانایی بدنی را کاهش می‌دهد. سلول‌های آسیب دیده مواد شیمیایی از جمله هیستامین، برادی‌کینین و پروستاگلاندین‌ها را آزاد می‌کنند و این مواد شیمیایی باعث نشت مایع از رگ‌های خونی به بافت‌ها می‌شوند.

هنگامی که چرخه معیوب شروع شود، هیپوکسی باعث درد می‌شود، درد هم باعث واکنش سیستم عصبی سمپاتیک و انقباض بیشتر عروق و کاهش اکسیژن و مواد مغذی می‌شود. این تجمع مایع باعث کاهش سرعت تبادل اکسیژن و مواد مغذی در سطح سلول می‌شود.

حجامت می‌تواند با از بین بردن مایع اضافی در فضای بافت، درد را از بین ببرد. مطالعات نشان داده‌اند که افزایش اتساع عروق با کاهش درد همراه است. با این توضیحات جای تعجب نیست که بهترین مرکز حجامت در غرب تهران به دلیل خاصیت تسکین‎دهندگی حجامت به یکی از پرطرفدارترین مراکز برای درمان دردها و بیماری‎ها نیز تبدیل شده باشد.

حجامت از طریق برش، مواد درد موضعی مانند ماده P، پروستاگلاندین، سلول‌های التهابی، باکتری‌ها، آنتی‌ژن‌ها، سلول‌های خونی همولیز شده، مواد مضر بیولوژیکی و شیمیایی و… را حذف می‌کند.

این مخلوط مایع حاوی مایع بینابینی جمع آوری شده همراه با CPS است، یعنی مایع فیلتر شده (از مویرگ‌های خونی) همراه با CPS. حجامت مایع بینابینی موضعی اضافی را که به پایانه‌های عصب فشار وارد می‌کند، از بین می‌برد. بنابراین، با رقیق کردن، حذف CPS و بازکردن پایانه‌های عصبی، منبع درد را برطرف کرده و باعث آزادسازی مواد آرام‎بخش درون‌زا می‌شود.

بهترین مرکز حجامت در غرب تهران و سایت طب سنتی دکتر سریتا

جزئیات علمی سطرهای بالا ثابت می‌کند که حجامت یکی از کم‌عوارض‌ترین راهکارهای طب سنتی برای تسکین دردها است، البته اگر زیر نظر پزشک متخصص طب سنتی و با رعایت اصول و قواعد مورد تأیید این حوزه انجام شود.

با این توضیحات فرقی نمی‎کند که برای درمان دردهای مزمن و ناراحتی‌‏های آزاردهنده به دنبال بهترین مرکز حجامت در شرق تهران و یا بهترین مرکز حجامت در غرب تهران و یا حتی بهترین مرکز حجامت در ایران باشیم، در هر صورت در تمام این موارد بهترین مرکز حجامت همان مرکزی است که طب سنتی را به صورت مکمل در کنار طب رایج به کار بگیرد و برای این منظور نیز از راهنمایی و مشاوره‎ی پزشکان با تجربه‎ی طب سنتی استفاده کند.

سایت طب سنتی دکتر سریتا با بهره‎گیری از تیمی زبده از متخصصان و پزشکان طب سنتی نه به دلیل موقعیت جغرافیایی این مرکز، بلکه به دلیل توانمندی‌ها و شهرت علمی پزشکان این مرکز به یکی از بهترین سایت‎های طب سنتی برای انجام خدمات حجامت تبدیل شده است.

برای تعیین وقت حضوری، مشاوره با پزشک متخصص طب سنتی و استفاده از خدمات حجامت در سایت طب سنتی دکتر سریتا با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

منبع: hijamarelief.com ؛

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست