خدمات دکتر سریتا

فصد (رگ‌زدن)

فصد خون در تهران، در مراکز معتبری که خدمات طب سنتی از جمله، فصد، حجامت، ماساژ، طب سوزنی و ... ارائه می‌شود، انجام خواهد شد.  فصد خون در واقع همان رگ زدن است و در گذشته به وسیله ابزار فلزی کوچکی به نام "نیشتر" انجام می‌شد.

فصد خون باید توسط یک فرد متخصص انجام شود چرا که ممکن است فردی ناآشنا به اشتباه رگ‌های حیاتی و حساس و یا رگ را با عمق بیشتری بزند و مشکلات و معضلات سلامتی ایجاد کند.

فصد با حجامت فرق می‌کند و کمتر شناخته شده است. اما می‌تواند با رفع انسداد جریان خون در رگ‌های بدن درد و بیماری را تسکین داده و بهبود بخشد.

فصد واژه‌ای عربی و در اصل به معنای شکافتن و زدن رگ است. به خارج کردن خون از وریدها (سیاهرگ‌ها) هنگام ضرورت، برای مداوای برخی بیماری‌ها فصد گفته می‌شود.

بسیاری از حکما و پزشکان طب سنتی معتقدند زمانی که اخلاط چهارگانه به‌دلیل پرخوری، روی‌هم‌خوری و کم‌تحرکی در بدن افزایش یابد با عمل فصد می‌توان تعادل را به آن بازگرداند.

مرکز فصد خون در تهران

فصد خون در تهران در سایت طب سنتی دکتر سریتا به عنوان یک مرکز معتبر و شناخته شده دارای پزشکان متخصص مورد تأیید مراکز معتبر علمی در بهترین شرایط بهداشتی و مراقبت‌های لازم عمل فصد را انجام می‌شود.

مقالات مرتبط با فصد

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

فرم درخواست مشاوره رایگان

فرم زیر را پر کنید تا ما در ساعات کاری با شما تماس بگیریم

    Comments are closed.