مرکز حجامت در ونک

مرکز حجامت در ونک یکی از گزینه‌های موجود در میان مراکز طب سنتی است که در شهر تهران فعالیت دارند و خدماتی چون فصد خون، بادکش و زالو درمانی را ارائه می‌کنند. کلینیک طب سنتی دکتر سریتا یکی از معتبرترین مراکز حجامت در ونک است که زیر نظر هلدینگ سلامت دکتر بانوکا فعالیت می‌کند و خدمات حجامت درمانی را زیر نظر سرشناس‎ترین پزشکان طب سنتی به سلامت‎جویان در شهر تهران ارائه می‎کند.

از طریق تماس با کارشناسان کلینیک طب سنتی دکتر سریتا، می‎توانید از خدمات این مرکز برای انجام حجامت در ونک و تهران بهره‌مند شوید. اگر علاقه‎مندید تا قبل ازمراجعه به مرکز حجامت در ونک با مبانی و فواید این راهکار طب سنتی بیشتر آشنا شوید، توصیه می‎کنیم تا این مقاله را حتما تا انتها مطالعه کنید.

شاید یکی از دلایلی که مراجعه به مرکز حجامت در ونک یا هر منطقه‌ی دیگری از شهر تهران را تا این اندازه پراهمیت کرده است، بروز مشکلات سلامتی پس از افزایش سن در افراد باشد، چرا که با افزایش سن، گردش خون بدن ما کند می گردد که این مسئله می تواند پیری را تسریع کند. متعاقب این مسئله سلول های بدن ما دچار محرومیت در تامین مواد مغذی حیاتی می‌شوند و نهایتا با سرعت بیشتری توسط رادیکال های آزاد آسیب می‌بینند.

مرکز حجامت در ونک
یکی از دلایلی که مراجعه به مرکز حجامت را تا این اندازه پراهمیت کرده است، بروز مشکلات سلامتی پس از افزایش سن در افراد باشد، چرا که با افزایش سن، گردش خون بدن ما کند می گردد که این مسئله می تواند پیری را تسریع کند.

مرکز حجامت در ونک و مقابله با عوارض افزایش سن برای سلامتی

با افزایش سن سیستم بدن فرسوده می‌شود. همچنین سیستم قلبی مجبور می‌شود تا برای جبران این مسأله با توان بیشتری برای پمپاژ خون کار کند چرا که سلول‌های بدن به دلیل کاهش گردش خون به اندازه کافی اکسیژن  دریافت نمی‌کنند.

خون اکسیژن و ریزمغذی‌ها را به سلول‌های بدن می‌رساند و علاوه بر این ضایعات تولید شده توسط سلول‌ها را با خود از سلول‌ها خارج می‎کند. اگر جریان خون بدن محدود بشود این مواد زائد در سلول ها تجمع می‌کنند و نهایتا منجر به بیماری شوند.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا به عنوان مرکز حجامت در ونک به همین دلیل به یکی از بهترین مراکز درمانی طب سنتی در شهر تهران تبدیل شده است که کمک می‌کند تا خون به همراه مواد زائد از بدن خارج شوند.

مرکز حجامت در ونک
خون اکسیژن و ریزمغذی‌ها را به سلول‌های بدن می‌رساند و علاوه بر این ضایعات تولید شده توسط سلول‌ها را با خود از سلول‌ها خارج می‎کند. اگر جریان خون بدن محدود بشود این مواد زائد در سلول ها تجمع می‌کنند و نهایتا منجر به بیماری شوند.

مرکز حجامت در ونک و نشانه‌های سبک زندگی ناسالم

رژیم‌های غذایی فرآوری شده اعم از کربوهیدرات موجود درقند و شکر تصفیه شده و روغن‌های سرخ کردنی، سیگار کشیدن و نشستن طولانی مدت اصلی‌ترین عامل گردش خون ضعیف هستند. زمانی که قند خون افزایش پیدا می‌کند به رگ‌های کوچک بدن آسیب می‌رساند و توانایی بدن جهت تولید نیتریک اکسید را کاهش می‌دهد. در پی این مسئله با باریک شدن عروق و کاهش جریان خون، سفتی و ضخیم شدن دیواره‌ی سرخرگ، پلاک‌ها و انقباضات عروقی، بیماری های خودایمنی و نوروپاتی (آسیب اعصاب) ایجاد می‌شود.

 همچنین عادت های غذایی مذکور در روند جریان خون بدن اختلال ایجاد می‌کنند و خطر سکته قلبی و بیماری های قلبی‎عروقی را افزایش می‌دهند. در مقابل مراجعه به مرکز حجامت در تهران با بهبود خون‌رسانی در بدن منجر به بهبود سلامت می‌شود. مزایای بهبود سلامتی به واسطه‌ی گردش خون عبارت‎اند از؛

  • سطح انرژی بالاتر
  • خواب بهتر
  • فشار خون پایدارتر
  • زندگی زناشویی پرباربرتر
  • درک شناختی بیشتر
  • تمرکز دقیق‌تر
  • پوستی درخشان‌تر
  • افزایش عملکرد و توانمندی در فعالیتهای بدنی و ورزش
  • افزایش متابولیسم،
  • بهبود سم زدایی بدن
  • هضم بهتر غذا
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن
  • پیشگیری از پیری زودرس.

خدمات مرکز حجامت در ونک چه مزایایی برای سلامتی بدن دارد؟

انجام حجامت باعث آزاد سازی اکسید نیتریک می‌گردد. اکسید نیتریک ماده‌ای است در بدن که باعث گشاد شدن عروق می‌شود. این ماده ترکیبی است که موجب شل شدن سرخرگ‌ها و سیاهرگ‌ها و نهایتا گشاد شدن آنها می‌شود. سلول‌های اندوتلیال (همان سلول‌های پوشاننده عروق) با تولید آنزیم نیتریک اکسید سنتتاز، نیتریک اکسید را تولید می‌کنند.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا به عنوان مرکز حجامت در ونک با انجام ساکشن یا همان مکش در طی حجامت چه قبل و چه بعد از برش پوست به جمع آوری و سپس پاکسازی ضایعات سلولی و سموم جمع شده در مویرگ‌ها کمک می‌کند. تقریباً 7 درصد از خون موجود در بدن در مویرگ‌ها می‌باشد. مویرگ‌ها به طور مداوم در حال تبادل مواد بین خون با مایع خارج مویرگی می‌باشند که مایع بینابینی نامیده می‌شود.

منبع: hijamarelief.com ؛

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست