بادکش در منزل در تهران

بادکش در منزل در تهران چیست و چگونه انجام می‌شود؟ آیا بادکش در منزل مشابه بادکش در مراکز تخصصصی طب سنتی است؟ در این مقاله ضمن معرفی بادکش درمانی و فواید این راه درمانی از بادکش در منزل در تهران و فوایدش بیشتر خواهیم گفت.

بادکش چیست ؟

از هزاران سال پیش در سرتاسر آسیا از بادکش درمانی به عنوان راهی برای درمان بیماری‌ها استفاده می‌شده و تا امروز هم نه تنها توانسته محبوبیت خود را حفظ کند، بلکه روز به روز طرفداران بیشتری را از سراسر دنیا مجذوب خود کند.

از دلایل محبوبیت این روش درمانی می‌توان در کنار فواید بسیار در پیشگیری و درمان بیماری‌ها به کم خطر بودن این روش اشاره کرد. البته در بسیاری مواقع بادکش درمانی در کنار سایر درمان‌ها به کار می‌رود اما شواهد بسیاری وجود دارد که ثابت می‌کند این روش درمانی توانسته به تنهایی نیز در درمان بیماری‌ها موفق عمل کند.

بادکش در منزل در تهران
از هزاران سال پیش در سرتاسر آسیا از بادکش درمانی به عنوان راهی برای درمان بیماری‌ها استفاده می‌شده و تا امروز هم نه تنها توانسته محبوبیت خود را حفظ کند، بلکه روز به روز طرفداران بیشتری را از سراسر دنیا مجذوب خود کند.

بادکش در منزل در تهران چگونه انجام می‌شود؟

بادکش در منزل در تهران به این صورت است که متخصص لیوان‌هایی را که از جنس شیشه، پلاستیک یا سیلیکون است روی پوست منطقه آسیب‌دیده، حرکت می‌دهد. بعد از این کار برای رفع درد، رفع التهاب، بهبود جریان خون، کسب آرامش و سلامتی بیشتر متخصص لیوان‎ها را چند دقیقه روی پوست نگه می‌دارد تا مکش ایجاد شود. این کار به نوعی حس ماساژ را ایجاد می‌کند. این روش درمانی باعث رفع درد و درمان طیف وسیعی از مشکلات و بیماری‌ها می‌شود.

بادکش در منزل در تهران
بادکش در منزل در تهران به این صورت است که متخصص فنجان‌هایی را که از جنس شیشه، پلاستیک یا سیلیکون است روی پوست حرکت می‌دهد

بادکش در منزل در تهران چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

نیروی مکشی که لیوان‌ها، روی پوست سلامت‌جو ایجاد می‌کند، ضمن خارج کردن خون سمی از بدن، مشکلات پوستی، افسردگی، سردرد، کمردرد، یبوست و اسهال، آرتریت، انواع جراحات را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

بادکش در منزل در تهران
بادکش در منزل تفاوتی با بادکش در کلینیک طب سنتی ندارد و هر دو به یک شکل انجام می‌شود. بنابرین شما اگر در منزل نیز نوبت بادکش رزرو کنید، همان متخصصانی که در کلینیک خدمات بادکش را ارائه می‌دهند، در منزل نیز این خدمات را ارائه خواهند کرد.

بادکش در منزل در تهران چه فوایدی دارد؟

از مهم‌تریم فوایدی که می‌توان برای بادکش در منزل نام برد راحتی انجام این روش درمانی برای افرادی با مشکلات خاص و یا مشغله فراوان است. افراد یاد شده  و یا افراد مسن و کسانی با بیماری‌های خاص می‌توانند بدون حضور در مراکز بادکش درمانی و تنها با مشاوره آنلاین و ویزیت توسط پزشک متخصص طب سنتی روند درمانی خود را آغاز کنند. از دیگر محاسن بادکش درمانی در منزل حفظ محرمانگی و حریم خصوصی برای افراد است، گرچه این اطلاعات همیشه در کلینیک درمانی هم محفوظ می‌ماند، اما در منزل این ویژگی محسوس‌تر است.

خدمات بادکش در منزل در تهران توسط چه کسی انجام می‌شود؟

بادکش در منزل تفاوتی با بادکش در کلینیک طب سنتی ندارد و هر دو به یک شکل انجام می‌شود. بنابرین شما اگر در منزل نیز نوبت بادکش رزرو کنید،  همان متخصصانی که در کلینیک خدمات بادکش را ارائه می‌دهند، در منزل نیز این خدمات را ارائه خواهند کرد.

به طور کلی متخصصان طب سنتی که برای بادکش درمانی آموزش دیده باشند می‌توانند این خدمات را ارائه کنند. این افراد شامل متخصصان زیر می‌شوند:

  • متخصصان طب سوزنی
  • کایروپراکتیک‌ها
  • ماساژ درمانگران
  • پزشکان طب سنتی
  • فیزیوتراپیست‌ها

هزینه بادکش در منزل در تهران چقدر است؟

هزینه بادکش درمانی در منزل و در مرکز طب سنتی دکتر سریتا با هم برابر است و سلامت‌جویانی که متقاضی انجام این خدمات در منزل هستند فقط باید هزینه ایاب و ذهاب متخصص را تا منزل بپردازند. این هزینه بسته به فاصله منزل متقاضی تا کلینیک طب سنتی دکتر سریتا محاسبه می‌شود.

شما می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان این مرکز قدیمی و با سابقه طب سنتی از این مبلغ مطلع شوید. ضمنا کارشناسان این مرکز آمادگی این را دارند تا مخاطبین را در رابطه با دیگر درمان‌های طب سنتی و خدمات این روش درمانی چون طب سوزنی، ماساژ، حجامت و … راهنمایی کنند.

ذکر این نکته هم که هزینه بادکش درمانی برای اکثر نواحی در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا در بهار سال 1402 شصت هزار تومان می‌باشد خالی از لطف نیست. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره‌های بیشتر و دریافت خدمات بادکش در منزل با شمارۀ 88174700 (021) تماس بگیرید و نوبت خود را در زمان مناسب رزرو کنید. پس از آن، متخصصان ما در تاریخ و ساعت تعیین شده به محل انتخابی شما مراجعه خواهند کرد.

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست