بهترین مرکز بادکش در شرق تهران

بهترین مرکز بادکش در شرق تهران کجاست؟ بهترین مرکز بادکش در غرب تهران کجاست؟ پیدا کردن مرکز بادکش معتبر و بهداشتی در هر نقطه‌ی تهران به دغدغه علاقه‌مندان به این روش درمانی تبدیل شده است. در این مقاله بهترین مراکز بادکش در شمال و جنوب و شرق و غرب تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مرکز بادکش در شرق تهران

از بهترین مرکز بادکش در شرق تهران که به صورت حرفه‌ای در حال ارائه خدمات است می‌توان به سلامتکده هروی اشاده کرد. این مرکز که از زیر مجموعه‌های دانشکده علوم پزشکی تهران است در آدرس زیر واقع شده است:

میدان هروی، خیابان وفامنش، نبش کوچه جمالی غربی، پلاک 67 – تلفن: 22988550

بهترین مرکز بادکش در غرب تهران

علاقمندان به بادکش درمانی برای دریافت خدمات در غرب تهران می‌توانند به درمانگاه بیمارستان امام خمینی تهران به آدرس:  انتهای بلوار کشاورز، مجموعه بیمارستانی امام خمینی(ره)، انتهای غربی بیمارستان، روبروی بخش عفونی و جنب بخش پوست – تلفن: 61192471-021 مراجعه کنند.

بهترین مرکز بادکش
علاقمندان به بادکش درمانی برای دریافت خدمات در غرب تهران می‌توانند به درمانگاه بیمارستان امام خمینی تهران مراجعه کنند.

بهترین مرکز بادکش در مرکز تهران

در مرکز تهران نسبت به سایر مناطق تهران مراکز بادکش بیشتری وجود دارد. این مسئله قدرت انتخاب و مقایسه بیشتری به مخاطبین می‌دهد. چرا که می‌توانند از بین مراکز و سلامتکده‌های موجود جست‌وجو کرده و ضمن مقایسه سلامتکده‌های معرفی شده  که همگی از مراکز معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت هستند، بهترین و نزدیک‌ترین مرکز بادکش را انتخاب کنند. در ادامه به معرفی این مراکز می‌پردازیم.

مرکز طب سنتی بهشت: میدان حسن آباد، خیابان وحدت اسلامی، ضلع جنوبی پارک شهر، ابتدای خیابان بهشت، پلاک ۸۴۷، دانشکده طب ایرانی

مرکز طب سنتی احمدیه: میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان سرپرست، پلاک 27

سلامتکده خارک: خیابان انقلاب، ابتدای پل حافظ، خیابان خارک، نبش کوچه صائب، پلاک 10

بهترین مرکز بادکش
فراوانی مراکز بادکش در یک منطقه این حسن را دارد که متقاضی می‌تواند در بین مراکز موجود جست‌وجو کرده و ضمن مقایسه سلامتکده‌های معرفی شده، بهترین و نزدیک‌ترین مرکز بادکش را انتخاب کنند.

بهترین مرکز بادکش در شمال تهران

در شمال تهران هم مراکز معتبر و بهداشتی برای انجام بادکش درمانی وجود دارد یکی از این مراکز سلامتکده طب سنتی ایران است. این مرکز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اداره می‌شود و در آدرس: خیابان شریعتی، پایینتر از حسینیه ارشاد، خیابان دشتستان سوم، نبش کوچه آرمان، پلاک ۱۷ – تلفن: ۲۲۸۸۲۵۹۶ واقع شده است. سلامت‌جویانی که به دنبال مرکز بادکش درمانی در شمال تهران هستند می‌توانند با شماره‌ تلفن مرکز تماس گرفته و نوبت خود را رزرو کنند.

بهترین مرکز بادکش در تهران و سایت طب سنتی دکتر سریتا

سایت طب سنتی دکتر سریتا که از معتبرترین و قدیمی‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی مورد تایید در طب سنتی مثل بادکش درمانی، حجامت درمانی، زالو درمانی، ماساژ درمانی و … می‌باشد، در شمال شهر تهران واقع شده است. این مرکز در آدرس: تهران، ولی عصر نرسیده به توانیر، کوچه ترابنده، پلاک ۶ قرار گرفته است.

در سایت طب سنتی دکتر سریتا بهترین پزشکان و متخصصان طب سنتی که همگی از دانش آموختگان مراکز معتبر علمی هستند، خدمات درمانی را به سلامت‌جویان ارائه می‌دهند. متقاضیان می‌توانند جهت دریافت نوبت با شماره‌‌های تماس مجموعه در ارتباط باشند و یا از طریق وبسایت مرکز اقدام کنند.

در زیر بعضی از پزشکان فعال در سایتطب سنتی دکتر سریتا را به شما معرفی خواهیم کرد.

 دکتر مهدی رشیدی یکی از پزشکان با سابقه سایت طب سنتی دکتر سریتا هستند که در زمینه‌های ناباروری آقایان، بواسیر و پوست و … در حال درمان سلامت‌جویان می‌باشند، ایشان بیماران زیادی را با بهره‌گیری از علم طب سنتی درمان نموده‌اند.

دکتر رویا بنی عامریان مدرک خود را در زمینه دکتری تخصصی طب سنتی دریافت نموده‌اند. ایشان در زمینه درمان بیماری‌ها با طب سنتی و با تمرکز بر طب مکمل و مزاج شنماسی فعالیت می‌کنند.

دکتر مژگان تن‌ساز دکتری تخصصی طب سنتی خود را در سال 1391 از دانشگاه علوم پزشکی ایران دریافت نمود. ایشان همزمان با  فعالیت در زمینه درمان و طبابت به عنوان عضو هئیت علمی در دانشگاه شهید بهشتی تهران نیز حضور دارند. فعالیت تخصصی خانم دکتر تن‌ساز در درمان بیماری‌های زنان ، زایمان، نازایی و اندومترویوز است.

دکتر سید رضا وکیلی‌نیا از پزشکان فعال در حوزه درمان‌های طب سنتی هستند که بیش از 30 سال است به درمان بیماران مشغول هستند. ایشان در جهت رفع و یا کنترل دیابت و عوارض آن، مشکلات گوارشی، نارسایی کلیوی، اختلالات اعصاب دست و پا، بیماری‌های مفاصل، چربی و فشار خون، چاقی و لاغری راه‌کارهای مفیدی به سلامت‌جویان ارائه می‌دهند.

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست