خدمات بادکش در منزل

خدمات بادکش در منزل امکان بسیار مناسبی برای افرادی است که به هر دلیلی به حضور در کلینیک‌های بادکش درمانی علاقه ندارند. در این مقاله ضمن توضیح فرایند انجام بادکش و فواید این عمل درمانی، به طور کامل خدمات بادکش در منزل را تشریح خواهیم کرد.

تاریخچه بادکش درمانی چیست؟

بیش از هزاران سال است که مردمان آسیا و خاورمیانه از بادکش درمانی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها بهره می‌برند. این روش درمانی سال‌ها در کنار طب سوزنی به درمان بیماری‌های زیادی کمک کرده و همین مسئله باعث شده روز به روز طرفداران بیشتری در سراسر دنیا به آن علاقمند شوند.

دیگر عاملی که باعث ایجاد علاقه در بین طرفداران این روش درمانی شده کم خطر بودن این روش است چراکه مطالعات بسیار انجام شده کم خطر بودن این روش را تایید می‌کنند. این افزایش چشم‌گیر طرفداری از این روش درمانی تا آنجا پیش رفته که آثار استفاده از بادکش را می‌توان بر روی تن مایکل فلپس شناگر مشهور آمریکایی و قهرمان المپیک و بسیاری از دیگر ورزشکاران مطرح جهان دید.

خدمات بادکش در منزل
افزایش چشم‌گیر طرفداری از این روش درمانی تا آنجا پیش رفته که آثار استفاده از بادکش را می‌توان بر روی تن مایکل فلپس شناگر مشهور آمریکایی و قهرمان المپیک و بسیاری از دیگر ورزشکاران مطرح جهان دید.

بادکش درمانی چگونه انجام می‌شود؟

بادکش در اثر فشار ساکشن لیوان‌هایی که درمکانگر بر روی پوست بیمار قرار می‌دهد انجام می‌شود. لیوان‌ها از جنس سیلیکون، پلاستیک و یا شیشه ساخته شدند. این لیوان‎ها پس از قرار گرفتن روی پوست توسط درمانگر حرکت داده می‌شوند که این مسئله باعث ایجاد مکش می‌گردد.

متخصصان چینی که سابقه طولانی در انجام این روش درمانی دارند، معتقدند انجام بادکش درمانی تعادل بدن را حفظ می‌کند، گردش خون را بهبود بخشیده و درد را کم می‌کند.

با توجه به اینکه بادکش درمانی برای تسکین درد و آرامش دادن به بدن فرد بیمار استفاده می‌شود، این مکش درد زیادی را برای بیمار به همراه ندارد و باعث کاهش گرفتگی‌ها و دردهایی چون گردن درد، کمر درد، زانو درد و … می‌شود.

خدمات بادکش در منزل
لیوان‌ها پس از قرار گرفتن روی پوست توسط درمانگر حرکت داده می‌شوند که این مسئله باعث ایجاد مکش می‌گردد.

خدمات بادکش در منزل به چه صورت انجام می‌شود؟

خدمات بادکش در منزل دقیقا مشابه خدماتی است که مراکز مخصوص بادکش درمانی ارائه می‌کنند. فرد متقاضی دریافت این خدمات که به دلایلی چون دوری راه یا بیماری‌های زمینه‌ای و یا سن و سال نمی‌تواند در کلینیک مخصوص بادکش درمانی حضور داشته باشد، ابتدا توسط پزشک متخصص طب سنتی ویزیت می‌شود و در صورتی که این روش درمانی برای وی مناسب تشخیص داده شود، تیم مشاوران مرکز بادکش درمانی زمان مناسب برای انجام خدمات بادکش در منزل را با سلامت‌جو هماهنگ می‌کنند.

در این مرحله در زمان هماهنگ شده، متخصصان بادکش درمانی که برای انجام این کار آموزش دیده‌اند و می‌توانند از متخصصان طب سوزنی، کایروپراکتیک‌ها، ماساژ درمانگران، فیزیوتراپیست‌ها و یا پزشکان طب سنتی باشند در منزل بیمار حضور یافته و بعد از گرفتن شرح حال و توضیح مراحل درمان و مراقبت‌های بعد از انجام خدمات بادکش درمانی در منزل، کار درمانی را بر روی سلامت‌جو آغاز می‌کنند.

خدمات بادکش در منزل چه عوارضی به همراه دارد؟

به طور کلی بادکش درمانی روش کم خطر و کم عارضه‌ای محسوب می‌شود اما در اثر متورم شدن مویرگ‌ها معمولا کبودی‌هایی دایره‌ای شکل در زیر محل قرارگیری لیوان بر روی تن ایجاد می‌شود. این علائم کبودی معمولا درد آنچنانی به همراه ندارند، نگران کننده نیستند و بعد از 7 الی 10 روز از بین می‌روند.

بعضی دیگر از عوارض احتمالی انجام بادکش شامل مشکلاتی چون حالت تهوع، کم خونی، عفونت پوستی، سوختگی، سردرد و سرگیجه و ایجاد جای زخم می‌شود که با توجه به اینکه این عوارض قابل پیش بینی هستند اگر توسط فرد متخصص انجام شود می‌توان تا حد زیادی از وقوع آنها جلوگیری کرد. از همین جهت است که بادکش درمانی در بین بسیاری از صاحب نظران و پزشکان طب سنتی درمانی بی خطر محسوب می‌شود.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا که از کلینیک ‌های با سابقه و قدیمی ارائه دهنده انواع خدمات درمانی طب سنتی است، جهت رفاه حال سلامت‌جویان و علاقمندان به این روش‌های درمانی امکان دریافت خدمات بادکش در منزل را که توسط بهترین متخصصین طب سنتی انجام می‌شود برای متقاضیان فراهم کرده است. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره‌های لازم و تعیین نوبت با کارشناسان این مرکز در تماس باشید.

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست