قیمت بادکش تخمدان

قیمت بادکش تخمدان چقدر است و تا چه میزان باید برای بهره‌مندی از فواید بادکش تخمدان برای این راهکار درمانی هزینه کنیم؟ پیش از هر موردی شاید بهتر باشد تا بررسی قیمت بادکش تخمدان را با مروری بر معرفی خدمات بادکش درمانی شروع کنیم.

بادکش درمانی یکی از راهکارهای طب سنتی است که در فرهنگ درمانی سراسر جهان دیده می‌شود. قیمت بادکش تخمدان که برای درمان باروری نیز تجویز می‎شود، خدماتی از قبیل قرار دادن لیوان‎های مخصوص و اعمال فشار هوا یا مکش روی پوست را شامل می‌شود و اصول آن برگرفته از یافته‎های طب سنتی است. بادکش تخمدان یک روش محبوب و متداول برای باروری است و همین مورد دلیلی است که قیمت بادکش تخمدان را چه زیاد یا کم، اقتصادی جلوه می‌دهد.

بادکش تخمدان و افزایش شانس باروری؛

بازیابی تعادل هورمونی، تحریک تخمک گذاری و افزایش احتمال موفقیت IVF از فواید بادکش تخمدان در درمان باروری است. علاوه بر این بادکش تخمدان مزایای دیگری نیز دارد از جمله:

سم زدایی

بادکش تر سموم را از بین برده، انسداد و گرفتگی در اعضای بدن را از بین می‌برد و التهاب را تسکین می‌دهد. سم زدایی اجازه می‌دهد تا مایعات اضافی تخلیه شود، سیستم گردش خون بهبود یابد، بافت‌های همبند تقویت شود و طیف وسیعی از مزایای دیگر به دست آید.

قیمت بادکش تخمدان
بازیابی تعادل هورمونی، تحریک تخمک گذاری و افزایش احتمال موفقیت IVF از فواید بادکش تخمدان در درمان باروری است.

از بین بردن حرارت اضافی بدن

اگر در طی مدت زمان انجام  IUI یا IVF تحریک بیش از حد اتفاق بیافتد، امکان دارد گرمای اضافی ایجاد شود، بادکش گرمای اضافی را از بین برده و باعث کاهش عوارض جانبی سایر درمان‌ها می‌شود.

کاهش استرس

عواملی مانند استرس می‌تواند بر عملکرد بدن و چرخه قاعدگی شما تأثیر بگذارد. به همین دلیل از بادکش تخمدان می‌توان برای کاهش استرس و بهبود جریان خون در جهت کاهش عوامل استرس زا و کمک به تقویت سیستم تولید مثل استفاده کرد.

بهبود گردش خون

گردش خون بهبود یافته مجموعه وسیعی از مزایای مختلف را برای بیمار به همراه دارد. از جمله جذب سلول‌های ایمنی، افزایش ترمیم سلولی، تشکیل بافت‌های همبند جدید و ایجاد رگ‌های خونی جدید و در نهایت ایجاد بهبودی و تسکین در اعضای بدن.

قیمت بادکش تخمدان و بادکش خشک و گرم (آتشی)

این راهکار طب سنتی، درمانی بدون دارو، غیر تهاجمی ‌و بدون درد است. درمانگر به سادگی فنجان‌ها را برای چند دقیقه روی پوست قرار می‌دهد. ساکشن با افزایش جریان خون می‌تواند بهبودی را تسهیل کند.

قیمت بادکش تخمدان
جذب سلول‌های ایمنی، افزایش ترمیم سلولی، تشکیل بافت‌های همبند جدید و ایجاد رگ‌های خونی جدید و نهایت ایجاد بهبودی و تسکین در اعضای بدن از مزایای مختلف بادکش درمانی برای بیمار می‌باشد.

قیمت بادکش تخمدان در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا

قیمت بادکش تخمدان در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا از 60 هزار تومان شروع می‎شود و متناسب با شرایط خاص بیمار یا ارائه‎ی خدمات بادکش در منزل ممکن است با تفییراتی همراه باشد.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا یکی از پیشروترین کلینیک‌های طب سنتی در تهران با چندین سال تجربه در انجام فصد خون، بادکش، حجامت و زالو درمانی در کنار سایر درمان‌های طبیعی برای باروری است.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا بادکش تخمدان را برای زنان ارائه می‌دهد. متخصصان و پزشکان طب سنتی تمامی عوامل از جمله سبک زندگی و تعادل عاطفی را ارزیابی و بررسی کرده و یک برنامه بادکش‌درمانی متناسب با نیازهای شما ایجاد می‌کنیم.

متخصصان کلیینک طب سنتی دکتر سریتا تمامی نیازها، شرایط و مسائلی که برای سلامت‎جو اهمیت دارد را در جهت ارائه طرح و برنامه درمانی مخصوص هر متقاضی بررسی می‌کنند و در تمام مراحل درمان، برنامه‎ی سلامت‌جو را از مشاوره اولیه تا پایان تمامی درمان‌ها به وی ارائه می‎کنند.

همچنین تمام جنبه‌های سبک زندگی سلامت‌جو توسط پزشکان طب سنتی کلینیک سریتا بررسی می‌شود. در طول جلسه مشاوره و ویزیت آنلاین یا حضوری متخصصین با تجربه کلینیک دکتر سریتا، تاریخچه و سبک زندگی سلامت‌جو را بررسی کرده تا علت اصلی مشکلات را شناسایی کرده و هرگونه عدم تعادلی که ممکن است وجود داشته باشد را مشخص کنند.

قیمت بادکش تخمدان
متخصصان کلیینک طب سنتی دکتر سریتا تمامی نیازها، شرایط و مسائلی که برای سلامت‌جو اهمیت دارد را در جهت ارائه طرح و برنامه درمانی مخصوص هر متقاضی بررسی می‌کنند.

 آیا بادکش به باروری کمک می‌کند؟

انجام بادکش همراه با درمان‌های طب سوزنی برای کمک به باروری موثر است. این درمان‌ها به آرام کردن تنش عضلانی، پشتیبانی از حرکت جریان «چی» کمک می‌کند، رکود موجود در بدن را از بین می‌برد و گردش خون را بهبود می‌بخشد.

جلسه بادکش تخمدان چقدر طول می‌کشد؟

یک جلسه بادکش تخمدان با توجه به شرایط فردی معمولاً بین 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشد.

آیا بادکش تخمدان آثاری روی بدن باقی می‌گذارد؟

بعد از درمان، مقداری آثار بادکش روی بدن باقی می‌ماند و معمولاً در عرض یک هفته این آثار از بین می‌روند.

آیا بادکش تخمدان دردناک است؟

انجام بادکش تخمدان دردناک نیست البته، مکشی که وجود دارد کمی احساس سفتی و فشار ایجاد می‌کند، اما بهرحال دردناک نیست، این احساس به سرعت از بین می‌رود. پزشکان طب سنتی کلینیک دکتر سریتا در تمام مراحل در کنار سلامت‎جو هستند.

چگونه باید برای بادکش تخمدان آماده شد؟

خوردن: یک ساعت قبل از قرار ملاقات برای جلسه بادکش غذا بخورید. قبل از انجام درمان به عنوان سم زدایی سیستم لنفاوی، آب کافی مصرف کنید تا مطمئن شوید که به طور موثر مواد زائد سلولی پاک خواهد شد.

نکته پایانی: اگر ناحیه‌ای تحریک شده و آفتاب سوخته دارید، از بادکش درمانی قبل از بهبودی پوست خودداری کنید و در صورتی که در محل انجام بادکش لایه برداری بافت عمیق پوست انجام داده‌اید، باید برای انجام بادکش چند روز صبر کنید تا التهاب ناشی از لایه برداری از بین برود.

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست