مرکز حجامت در ولیعصر

مرکز حجامت در ولیعصر یکی از شریان‎های اصلی شهر تهران، می‎تواند هر سلامت‎جوی طرفدار طب سنتی را به خود جلب کند، چرا که دسترسی به این خیابان مشهور تقریبا از هر نقطه‎ی شهر کار ساده‎ای است و حجامت نیز یکی از اثربخش‎ترین راهکارهای طب سنتی در میان اعمال یداوی است.

مرکز حجامت در ولیعصر و درمانی به قدمت تاریخ پزشکی

حجامت بخشی از طب سنتی و طب ایرانی است و سالیان سال است که انجام می‌شود. رواج و محبوبیت حجامت به دلیل فواید بی‌شماری است که در درمان مشکلات مختلف  و رسیدن به سلامتی دارد.

مرکز حجامت در ولیعصر
حجامت بخشی از طب سنتی و طب ایرانی است و سالیان سال است که انجام می‌شود. رواج و محبوبیت حجامت به دلیل فواید بی‌شماری است که در درمان مشکلات مختلف  و رسیدن به سلامتی دارد.

برای درمان کدام مشکلات به مرکز حجامت در ولیعصر مراجعه کنیم؟

از سردرد میگرنی گرفته تا درد سیاتیک، مراجعه به مرکز حجامت در ولیعصر حجامت بسیار کمک کننده باشد. برخی از مراجعان به مرکز حجامت در ولیعصر با هدف کاهش وزن نیز به این مرکز مراجعه می‌کنند.

بهتر است خدمات مرکز حجامت در ولیعصر را بیشتر مرور کنیم و به برخی از سئوالات که در مورد مراکز حجامت در تهران پاسخ دقیق‎‎‎تری بدهیم.

مرکز حجامت در ولیعصر شامل چه خدماتی می‎شود؟

وقتی نام حجامت را می‌بریم در واقع به خروج خون و سموم زائد از بدن، اشاره می‌کنیم. در طول حجامت از لیوان‌هایی استفاده می‌شود تا توسط آن‌ها خون به ناحیه‌ی مورد نظر بدن هدایت شود.

حجامت فرآیند طبیعی التیام در بدن شما را تحریک می‌کند. بدن حجامت را شبیه یک آسیب می‌بیند و با آن شبیه یک آسیب برخورد می‌کند و سعی می‌کند درد آن را کاهش داده و آن را بهبود ببخشد.

حجامت در واقع فرآیند التیام طبیعی بدن شما را به کار می‌اندازد. تنها همین دلیل نشان می‌دهد که حجامت برای سلامت عمومی شما مفید است. بهترین نکته در مورد حجامت این است که با وجود فواید زیاد، عوارض جانبی قابل توجهی ندارد.

مرکز حجامت در ولیعصر
حجامت فرآیند طبیعی التیام در بدن شما را تحریک می‌کند. بدن حجامت را شبیه یک آسیب می‌بیند و با آن شبیه یک آسیب برخورد می‌کند و سعی می‌کند درد آن را کاهش داده و آن را بهبود ببخشد.

مراجعه به مرکز حجامت در ولیعصر چه فوایدی دارد؟

اگر به دنبال مراکز حجامت در تهران یا مرکز حجامت در تهران یوسف‌آباد یا مناطق مختلف دیگر شهر تهران هستید، حتما از فواید حجامت نکاتی را شنیده‌اید که مشوق شما برای مراجعه به مرکز حجامت در ولیعصر تهران باشد، برای مثال برخی از فواید حجامت عبارت‎اند از:

1-حجامت درد را بهبود می‎بخشد.

بهترین گزینه شما برای تسکین سریع‌تر دردهایتان چیست؟

فرقی ندارد که گزینه شما ماساژ با روغن باشد یا داروهای مسکن بدون نیاز به نسخه، گاهی تحمل درد خیلی سخت است و هر قسمت از بدن شما می‌تواند دچار درد شود.

فارغ از نوع درد شما (کمردرد، درد میگرنی یا درد سیاتیکی)، حجامت می‌تواند به بهبود این درد کمک کند. حجامت می‌تواند تسکین درد را از طریق کاهش ادراک درد انجام دهد.

عملکرد حجامت در این مورد از طریق تاثیر بر اعصاب حسی سطح پوست شما است که سبب برانگیختن حس درد می‌شوند. علاوه بر آن، حجامت سبب افزایش سطح اکسیژن در خون شده و از این طریق نیز در تسکین درد موثر است زیرا بافت‌های دارای کمبود اکسیژن سبب ایجاد درد در بدن می‌شوند.

پس اگر در محدوده‎ی خیابان ولیعصر تهران ساکن هستید برای تسکین دردهای خود، لحظه‎ای در مراجعه به مرکز حجامت در ولیعصر درنگ نکنید.

2-حجامت سموم را از خون دفع می‎کند.

احتمالا اگر در مورد خروج سموم از خون صحبت کنیم، این توصیه‌ها را خواهیم شنید که:

اگر می‌خواهید سموم خونتان خارج شوند، فلان محلول سم زدا را بنوشید یا از فلان گیاه استفاده کنید.

تجمع سموم در بدن شما می‌تواند با تاثیر بر روی فرآیندهای معمول بدن، از طرق مختلف بر روی سلامت شما اثر بگذارد. حجامت می‌تواند به خروج سموم از بدن شما کمک کند. در واقع مکشی که حین حجامت اعمال می‌شود، سموم موجود در خون را به سمت بافت‌های بدن می‌کشاند و این سموم به سطح پوست نزدیکتر شده و به راحتی از طریق پوست، از بدن خارج می‌شوند. بنابراین، حجامت می‌تواند میزان سموم موجود در بدن را کاهش دهد.

پس شاید به زبانی عامیانه بتوان مرکز حجامت در ولیعصر را به ایستگاه تصفیه‎ی خونی تشبیه کرد که خون بدن را از شر مواد زائد و سموم مختلف، خلاص می‌کند.

3-حجامت سندرم خستگی مزمن را بهبود می‎بخشد.

کمبود انرژی، مشکلات خواب، مشکلات حافظه، تمرکز و تاخیر در بهبود هر نوع جراحت و …. تمامی این موارد می‌توانند علایم سندرم خستگی مزمن باشند.

سندرم خستگی مزمن خیلی شایع است و می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد: از عفونت گرفته تا اختلالات هورمونی. نگران نباشید، حجامت در این مورد به شما کمک می‌کند.

حجامت یکی از فوق‌العاده‌ترین درمان‌های سندرم خستگی مزمن است. مطالعات علمی ثابت کرده‌اند که حجامت می‌تواند سبب بهبود علایم سندرم خستگی مزمن شود.

پس مطمئن باشید پس از مراجعه به مرکز حجامت در ولیعصر نه تنها خستگی خیابانگردی در خیابان ولیعصر تهران، بلکه خستگی زندگی روزمره نیز از بدن شما خارج خواهد شد.

4- حجامت در سلامت بانوان نقش مهمی ایفا می‎کند.

خانم‌ها، شما نیز مانند آقایان می‌توانید حجامت درمانی را انجام دهید.

در این جا تاثیرات حجامت بر سلامت باروری برای خانم‎ها را بیان می‌کنیم:

حجامت می‌تواند سبب کاهش درد عادت ماهیانه شود و این درد را قابل تحمل‌تر کند. علاوه بر این، خانم‌های یائسه نیز می‌توانند از مزایای حجامت برخوردار شوند. انجام حجامت سبب بهبود وضعیت باروری خانم‌ها می‌شود. به ویژه اگر مبتلا به سندرم تخمدان پلی‌کیستیک باشید، حجامت برایتان مفید است. انجام حجامت، هم چرخه تخمک گذاری و هم هورمونهای زنانه را تنظیم کرده و در کل سبب بهبود سلامت قاعدگی می‌شود.

با این توضیحات سلامت‎جویان خانم نیز از مراجعه به مرکز حجامت در ولیعصر فواید بی‎شماری خواهند برد.

5-حجامت سبب بهبود سلامت روان می‌شود.

حجامت فقط برای بهبود وضعیت پوست یا درد سیاتیک مفید نیستǃ بلکه برای سلامت روان هم سودمند است.

حجامت سبب کاهش اضطراب و افسردگی شده و تمرکز ذهنی را افزایش می‌دهد. با انجام آن گرفتگی عضلات به ویژه عضلات ناحیه سر، شانه و پشت کاهش پیدا می‌کند. همچنین، حجامت سبب می‌شود که بدن موادی را ترشح کند که بر فعالیت مغزی تاثیرات مثبتی دارند. پس با مراجعه به مرکز حجامت در ولیعصر تهران سلامت روان خود را نیز با طب سنتی بیمه کنید.

6-حجامت سبب بهبود سلامت ریه‌ها می‌شود

آیا از آسم، برونشیت، سرفه و احتقان مجاری تنفسی خسته شده‌اید؟

حجامت می‌تواند از طریق بهبود سلامت ریه به شما کمک کند. حجامت سبب بهبود جریان خون و جریان لنفاوی در سیستم تنفسی می‌شود. بنابراین، سینوس‌ها باز می‌شوند و وضعیت سلامت سیستم تنفس بهتر می‌شود.

در مرکز حجامت در ولیعصر تهران هوای تک تک نفس‌هایتان را خواهید داشت.

7-حجامت سبب پاکسازی دستگاه گوارش می‌شود

سوء هاضمه و انسداد روده بزرگ، مشکلات شایع گوارشی هستند. نگران نباشید زیرا حجامت در اینجا نیز به شما کمک می‌کند.

بهبود خون‌رسانی مجاری گوارشی و به دنبال آن حذف سموم از بدن، از مزایای حجامت هستند. یکی از دلایلی که افراد از حجامت برای کاهش وزن استفاده می‌کنند این است که به هضم غذا کمک می‌کند.

پس جای تعجب ندارد که انگیزه بسیاری از مراجعان به مرکز حجامت در ولیعصر تهران کاهش وزن با حجامت باشد.

8-حجامت به بهبود اختلالات وریدی کمک می‌کند

آیا شما در مورد وریدهای عنکبوتی یا واریسی چیزی شنیده‌اید؟

وریدهای عنکبوتی، سیاهرگ‌های پیچ و تاب خورده هستند و وریدهای واریسی، سیاهرگ‌های متورم و پر خون هستند. این دو عارضه خیلی شایع هستند اما ظاهر خوشایندی ندارند.

این اختلالات با حجامت بهتر می‌شوند زیرا حجامت سبب بهبود جریان خون در این عروق می‌شود. البته در این موارد نیاز است که حجامت را چندین بار تکرار کنید.

مرکز حجامت در ولیعصر
وریدهای عنکبوتی یا واریسی با حجامت بهتر می‌شوند زیرا حجامت سبب بهبود جریان خون در این عروق می‌شود. البته در این موارد نیاز است که حجامت را چندین بار تکرار کنید.

قبل از مراجعه به مرکز حجامت در ولیعصر چه سؤالاتی بپرسیم؟

1-آیا حجامت دردناک است؟

حجامت یک اقدام درمانی است که می‌تواند با درد و ناراحتی خفیفی همراه باشد اما خیلی دردناک نیست. علاوه بر آن، میزان درد و ناراحتی حجامت بستگی به این دارد که در کدام ناحیه از بدن انجام شود.

2-عوارض جانبی حجامت چه مواردی هستند؟

حجامت یک اقدام تقریبا بی‌‌خطر و معمولا بدون عوارض جانبی است و اگر هم عارضه‌ای داشته باشد، خفیف است. با این حال، اگر حجامت به درستی انجام نشود، ممکن است بیمار عوارض زیر را تجربه کند:

  • تغییرات رنگ پوست
  • خونریزی
  • سوختگی و کبودی‌
  • عفونت‌های پوستی

این عوارض جانبی نادر بوده و با انجام حجامت زیر نظر پزشک متخصص طب سنتی، قابل پیشگیری هستند.

3-چقدر طول می‌کشد تا بعد از حجامت بهبودی حاصل شود؟

معمولا 4 تا 10 روز طول می‌کشد تا فرد بعد از حجامت درمانی بهبودی حاصل کند. هر چند که این مدت براساس سن فرد، رژیم غذایی وی و ناحیه‌ای از پوست که حجامت شده، متفاوت است.

مرکز حجامت در ولیعصر
معمولا 4 تا 10 روز طول می‌کشد تا فرد بعد از حجامت درمانی بهبودی حاصل کند. هر چند که این مدت براساس سن فرد، رژیم غذایی وی و ناحیه‌ای از پوست که حجامت شده، متفاوت است.

4-آیا حجامت برای خانم‌ها بی‌خطر است؟

بله. خانم‌ها نیز می‌توانند حجامت را انجام دهند. البته خانم‌های باردار باید از انجام آن خودداری کنند. همچنین، در طول دوران قاعدگی (به ویژه در موارد خونریزی شدید) بهتر است که حجامت انجام نشود.

5-چه کسانی نباید حجامت کنند؟

بهتر است افراد مبتلا به اختلالاتی مثل کم‌خونی و هموفیلی، حجامت نکنند. همچنین خانم‌های باردار در هیچ مرحله‌ای از بارداری خود نباید حجامت کنند.

آیا به اندازه کافی با فواید حجامت آشنا شدید؟ بیایید مطالب را جمع بندی کنیم:

خلاصه‌ی کلام اینکه حجامت یک درمان فوق‌العاده است که به دلیل مزایای بی‌شمار آن کاملا شناخته شده است. با وجود این فواید، حجامت نباید برای همه‌ی افراد انجام شود. هر فرد قبل از انجام حجامت باید چندین عامل را در نظر گرفته و بر مبنای آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

این عوامل عبارتند از: سن، نوع تغذیه، ابتلا به بیماری‌ها و غیره. همچنین، وقتی برای انجام حجامت مراجعه می‌کنید، مطمئن شوید که پزشک طب سنتی و حجامتگری را انتخاب می‌کنید که کار خود را به درستی انجام می‌دهد.

مرکز حجامت در ولیعصر و کلینیک طب سنتی دکتر سریتا

در این مطلب مدام از ویژگی‎های مراجعه به مرکز حجامت در ولیعصر تهران سخن گفتیم تا کلینیک طب سنتی دکتر سریتا را در خیابان ولیعصر تهران معرفی کنیم. در کلینیک طب سنتی دکتر سریتا حجامت، فصد خون، بادکش و زالو درمانی زیر نظر حاذق‎ترین پزشکان متخصص طب سنتی انجام می‎شود و برای بهره‎مندی از خدمات این کلینیک کافی است که به وب‏سایت این مرکز مراجعه و یا با کارشناسان کلینیک تماس بگیرید.

منبع: healthwire.pk ؛

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست