بهترین مرکز طب سنتی از تهران تا فرانکفورت

در این مقاله بهترین مرکز طب سنتی در برخی از کشورهای جهان را بررسی خواهیم کرد. در انتها یکی از معتبرترین کلینیک‌های طب سنتی ایران را برای دریافت درمان‌های این طب به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مرکز ریکاوری و توانبخشی Anagennisi

تسالونیکی، یونان

Anagennisi ، واقع در تسالونیکی، یونان، یک برنامه توانبخشی یکپارچه را برای بیماران با مشکلات حرکتی با هر منشا ارائه می‌دهد. این کلینیک، بهترین مرکز طب سنتی و مکمل در یونان است.

بهترین مرکز طب سنتی
مرکز ریکاوری و توانبخشی، بهترین مرکز طب سنتی در یونان است.

کلینیک سلامت آلمان GmbH

فرانکفورت، آلمان

کلینیک سلامت آلمان ترکیبی عالی از طب سنتی و مدرن است. علاوه بر این، آنها به دلیل درمان موفق سرطان مشهور هستند. دکتر Gerhard Siebenhüner ، در این کلینیک به گرمی از بیماران استقبال کرده و برای آن‌ها اقدامات درمانی طب سنتی را عملی می‌کند.

کلینیک اینفینیتی

کیف، اوکراین

کلینیک اینفینیتی در شهر کیف زیبای اوکراین واقع شده است. کلینیک اینفینیتی در زمینه درمان زنان، طب جایگزین، درمان کودکان و پزشکی عمومی، تخصص دارد. کلینیک اینفینیتی به دنبال پیشرفت دائمی، متعهد به مراقبت‌های پزشکی با کیفیت بالا، متخصصان مجرب و آموزش دیده و استفاده از آخرین فناوری‌ها است. این کلینیک پیشروترین و بهترین مرکز طب سنتی در این کشور است.

کلینیک بین‌المللی آلمان مرکز بیماری‌های مزمن و نادر

فرانکفورت، آلمان

کلینیک بین المللی آلمان درمان جایگزین برای بیماری‌های نادر و مزمن را در فرانکفورت آلمان ارائه می‌کند. لیست درمان‌های جایگزین شامل اوزون – اکسیژن درمانی، طب سوزنی، آب درمانی برای مشکلات روده بزرگ و درمان با لیزر برای آرتروز و همچنین موارد دیگر است.

بیمارستان آموزشی درمانی استانبول

استانبول، ترکیه

بیمارستان آکادمیک یک بیمارستان فوق تخصصی در استانبول ترکیه با کادر پزشکی-دانشگاهی است که مهم‌ترین و بهترین مرکز طب سنتی در ترکیه محسوب می‌شود. این بیمارستان درمان بیماری‌های مزمن، جراحی پلاستیک، مراقبت‌های دندانی، گوش، حلق و بینی، پزشکی عمومی، درمان زنان، کاشت مو و بسیاری از اقدامات درمانی دیگر را ارائه می‌دهد.

بهترین مرکز طب سنتی
بیمارستان آکادمیک یک بیمارستان فوق تخصصی در استانبول ترکیه با کادر پزشکی-دانشگاهی است که مهم‌ترین و بهترین مرکز طب سنتی در ترکیه محسوب می‌شود.

مرکز ضد پیری

بوداپست، مجارستان

مرکز ضد پیری در بوداپست مجارستان واقع شده است و طیف گسترده ای از خدمات پزشکی عمومی مقرون به صرفه و درجه یک، مانند: پیشگیری، تشخیص، درمان بیماری‌های بزرگسالان و بسیاری موارد دیگر را در بهترین مرکز طب سنتی مجارستان ارائه می‌دهد. این مرکز پزشکی با تیمی مشهور از متخصصان پزشکی متعهد پذیرای بیماران داخلی و خارجی است.

مرکز زیبایی پزشکی آسیایی

استانبول، ترکیه

مرکز زیبایی پزشکی آسیایی یک راه حل یک مرحله ای برای نیازهای مختلف پزشکی و زیبایی در استانبول، ترکیه است. درمان‌های کلیدی ارائه شده در این مرکز عبارتند از: جراحی عمومی، سلامت و بیماری‌های کودک، بیماری‌های زنان و زایمان، داخلی، پوست، جراحی پلاستیک و ترمیمی، تروماتولوژی ارتوپدی و ارتوپدی. همچنین جراحی مغز و اعصاب، سلامت و بیماری‌های چشم و اوتورینول نیز در بهترین مرکز زیبایی پزشکی آسیایی ارائه می‌شود.

بهترین مرکز طب سنتی
مرکز زیبایی پزشکی آسیایی یک راه حل یک مرحله ای برای نیازهای مختلف پزشکی و زیبایی در استانبول، ترکیه است.

برین کلینیک انکولوژی پهلوان

استانبول، ترکیه

برین کلینیک انکولوژی پهلوان مدرن‌ترین و بهترین مرکز طب سنتی چند رشته ای در زمینه درمان و مراقبت‌های سرطان در استانبول است. پروفسور دکتر برین پهلوان متخصص پرتودرمانی انکولوژی است که تجربه زیادی در درمان این دست از بیماری‌ها دارد. این کلینیک در زمینه‌های رادیوتراپی انکولوژی، انکولوژی پزشکی، ایمونوتراپی، جراحی‌های انکولوژیک ، براکی تراپی، اوزون درمانی و معاینات دوره‌ای خدمات ارائه می‌دهد.

بورگو اگنازیا

ساولتری دی فاسانو، بریندیزی، پولیا، ایتالیا

هر روز از سال، در تمام فصول، بورگو اگنازیا نشانه مفهوم متفاوتی از مهمان نوازی و رفاه بر اساس تجربیات محلی و معتبر است. سرزمین دلگرم پولیا، در جنوب ایتالیا، چند قدم دورتر از ساحل آدریاتیک واقع است و به راحتی از فرودگاه‌های بین‌المللی نیز قابل دسترسی است، در بورگو اگنازیا رفاه بیمار در همه جا وجود دارد و سنت‌های طب مکمل غنی و زنده هستند، پس می‌توانید اقدامات درمانی خود را در بهترین مرکز طب سنتی پولیا، با روحیه‌ای سرزنده در محیطی بانشاط ادامه دهید.

بهترین مرکز طب سنتی
هر روز از سال، در تمام فصول، بورگو اگنازیا نشانه مفهوم متفاوتی از مهمان نوازی و رفاه بر اساس تجربیات محلی و معتبر است.

Clinica Smart Nutrition

بخارست، رومانی

Clinica Smart Nutrition بهترین مرکز طب سنتی و پزشکی واقع در بخارست، رومانی است. پزشکان این کلینیک در کاهش وزن، تغذیه و دیابت تخصص دارند و برنامه‌های رژیم درمانی، تحقیقات متابولیک، روان درمانی، تغذیه برای کودکان و در زمان بارداری، تغذیه در بیماری‌های مزمن از جمله انکولوژی را ارائه می‌دهیم.

DDr هاینریش

وین، اتریش

DDr  _ کلینیک هاینریش، واقع در وین، اتریش، در سال 1994 تاسیس شد. بنیانگذار این مجموعه، که بهترین مرکز طب سنتی در اتریش است، دکتر کارل-گئورگ هاینریش است. او به دلیل درمان‌های بازسازی کننده و جوان کننده خود شهرت جهانی دارد. بیمارانی که کلینیک DDr هاینریش را انتخاب می‌کنند، از داروهای ترمیم کننده و جوان کننده در زمینه‌های مختلف بهره می‌برند.

کلینیک EmCell

کیف ، اوکراین

EmCell در کیف اوکراین، کلینیک پیشگام در جهان است که دکنار روش‌های درمانی مکمل و سنتی از پیوند سلول‌های بنیادی جنین برای درمان موفقیت آمیز بیماری‌ها و شرایط مختلف از جمله درمان ضد پیری استفاده می‌کند.

بهترین مرکز طب سنتی
EmCell در کیف اوکراین، کلینیک پیشگام در جهان است که از پیوند سلول‌های بنیادی جنین برای درمان موفقیت آمیز بیماری‌ها و شرایط مختلف از جمله درمان ضد پیری استفاده می‌کند.

HEC ترکیه (مرکز آموزش بهداشت)

استانبول، ترکیه

کلینیک BHT در بیمارستان تما در استانبول ترکیه واقع شده است و جراحی پلاستیک، جراحی ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی نخاع، مراقبت از دندان، کاشت مو و سایر درمان‌ها را برای بیماران در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

مرکز فیزیوتراپی و درمان‌های جایگزین IASIS

تسالونیکی، یونان

مرکز IASIS برای فیزیوتراپی و درمان‌های جایگزین، واقع در تسالونیکی، یونان، طیف گسترده ای از درمان‌ها و رویکردها را ارائه می‌دهد. بیمارانی که به اینجا می‌آیند می‌توانند از مزایای ارائه شده توسط فیزیوتراپی، طب سوزنی، ریکی، درمان دستی ارتوپدی (طب فشاری) و بسیاری از درمان‌های دیگر در بهترین مرکز طب سنتی واقع در تسالونیکی بهره‌مند شوند.

آبگرم لازن Lecebne Jachymov

یاچیموف ، جمهوری چک

واقع در Jachymov ، جمهوری چک، لازن Lecebne Jachymov بهترین مرکز طب سنتی و آبگرم و سلامتی با بیش از 18 سال سابقه است. این مرکز روش‌های تشخیصی ویژه و روش‌های بالنیولوژی را بر اساس اثر شفابخش آب رادون ارائه می‌کند. این روش‌ها از ماساژ و درمان‌های صورت گرفته تا آب رادون معروف برای دردهای مفصلی، بیماری‌های پوستی، بیماری‌های اعصاب محیطی متفاوت است.

ماسریا سن دومنیکو

ساولتری دی فاسانو، ایتالیا

ماسریا سن دومنیکو در مرکز پولیا، تنها 500 متر از ساحل آدریاتیک و غوطه‌ور در چشم‌اندازی از بیشه‌های زیتون صد ساله واقع شده است. قدمت آن به قرن 15ام میلادی باز می‌گردد، زمانی که شوالیه‌های مالت از آن به عنوان برج مراقبت استفاده می‌کردند. این هتل با یک بازسازی دقیق با احترام به سبک معماری سنتی و مصالح محلی، صمیمیت جذابی را به همراه امکانات درجه یک ارائه می‌دهد و خوش ‌منظره‌ترین و بهترین مرکز طب سنتی در ایتالیا است.

بهترین مرکز طب سنتی
ماسریا سن دومنیکو در مرکز پولیا، تنها 500 متر از ساحل آدریاتیک و غوطه‌ور در چشم‌اندازی از بیشه‌های زیتون صد ساله واقع شده است.

اقامتگاه پزشکی

آلمان

مسافرخانه مدیکال، واقع در دوسلدورف، آلمان، یکی از پیشروترین کلینیک‌های جراحی پلاستیک و زیبایی در سراسر آلمان است. تحت رهبری دکتر مهمت آتیلا ، این کلینیک طیف گسترده ای از روش‌های جراحی و غیر جراحی را برای بهبود ویژگی‌های بینایی فرد ارائه می‌دهند، مانند: جراحی سینه، انتقال چربی، لیپوساکشن، تزریق بوتاکس و …

گروه سلامت مدیکانا

استانبول، آنکارا ، ترکیه

مدیکانا یکی از پیشگامان تجارت بیمارستان‌های خصوصی در ترکیه است و پیشرفت خدمات مراقبت‌های بهداشتی آینده را از طریق یک استراتژی رشد با هدف درگیر کردن تمام مناطق ترکیه و سرمایه گذاری مداوم در بخش سلامت حفظ می‌کند.

کلینیک مدیلند

کیف، اوکراین

بررسی کلینیک مدیلند نشان دهنده این است که در خط مقدم پروتکل‌های تحقیقاتی علمی برای استفاده و پرورش انواع مختلف سلول‌های بنیادی قرار دارد. همچنین آنها بالاترین استانداردهای کیفیت بین المللی را به بیماران ارائه می‌دهند و از معدود کلینیک‌هایی هستند که با استفاده از انواع مختلف سلول‌های بنیادی و روش‌های نوین درمانی، درمان موفقیت آمیزی را ارائه می‌دهند.

کلینیک طب سنتی دکتر سریتا

تهران، ایران

این کلینیک بنا بر اظهار نظر غالب مراجعین آن، معتبرترین و بهترین کلینیک طب سنتی در تهران است. پزشکان این کلینیک در وهله اول مدرک پزشکی عمومی طب مدرن را اخذ کرده و سپس از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور دکتری تخصصی طب سنتی را دریافت کرده‌اند. این پزشکان بر تمامی بیماری‌ها و مشکلات روحی و جسمی تسلط داشته و برای درمان آن‌ها برنامه‌هایی با استفاده از طب سنتی دارند. این کلینیک زیرمجموعه هولدینگ سلامت دکتر بانوکا است و در خیابان توانیر استان تهران واقع شده‌است.

منبع: placidway.com ؛

تماس با دکتر سریتا

برای استفاده از خدمات دکتر سریتا می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌ تماس 88174700-021 بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دسته بندی ها

دسته

فهرست